Terug naar overzicht
halloin scherpenheuvel aan de basiliek.daar kun je hele mooie kaarsen kopen in allerlei vormenze zetten er direct jullie naam op en datum en je krijgt ze dezelfde dag mee.echt de moeite waart.wij gaan onze daar ook halen vrienden van ons zijn al getrouwd,en daar een kaars gaan halen.vandaar dat ik deze info weet.veel succes :)groetjes tania
Onze huwelijkskaars komt van bij onze ceremoniemeester. Hij heeft een klein winkeltje met alle benodigdheden voor een huwelijk, zoals gastenboek, huwelijkskaars, balonnen, ... Dit was bij ceremonie Wuyts - Vooght in Hemiksem.Groetjes
Ik weet niet van waar je bent maar in Zandhoven (Viersel) is een kaarsenwinkel die de kaars volledig maakt zoals je het zelf wil. Er staat al een aanbod op de site acanthuskaarsen.be denk ik. Ik heb er zelf nog niets besteld, dus ik weet niet wat het zal kosten. succes!
Hoi ,Van waar ben je precies ?Wij hebben onze huwelijkskaars besteld en gekocht bij "de bron" in Harelbeke .We hebben iets van een 39 euro betaald.Sandra 19-12-2009
Wij hebben onze huwelijkskaars gekocht bij De Kaarsengieterij via hun webshop. Is allemaal heel goed verlopen. Wij zijn heel tevreden van de service en het resultaat. Misschien een tip om op te letten als je een kaars koopt:Zorg dat je naam en datum in de kaars gegraveerd worden.Ik heb hier bij vorige berichtjes al gelezen dat bij kaarsen waar de letters opgekleefd worden, deze er soms voor het einde van de huwelijksviering al afgevallen zijn.Groetjes,Krista
Een tip die ik hier eerder op het forum had gezien : http://www.mivalti.be/ Goedkoop en héél mooie resultaten, naar het schijnt...Grtjs Deborah17/7/10
Hey,Wioj hebben geen klassieke huwelijkskaars, maar een die op olie brandt...Timigrie in Vladslo.Prijs € 32,50 echt mooi en ze blijft, dat vonden wij belangrijk.Ik brand graag theelichtjes en zo thuis en wilde dan ook een uwelijkskaars die kon blijven staan.Voor onze trouw heben we er bloemen laten inzetten en nu rond nieuwjaar ga ik er kerstversiering en zo in en rond doen.En ze brandt bijna alle dagen !!!
Hey, wij hebben voor een "goedkope" kaars van 15 euro gekozen. Gekocht bij de Bond zonder naam met een hele mooie tekst op "Samen onderweg jij en ik".Je kan het via de website bestellen of via de verkooppunten afhalen. Groetjes