Terug naar overzicht
Ik zou toch een ander idee uitwerken, het is gewoon veel te nipt! Sorry!
Hoi,Misschien een 'gewone' foto maken en vervolgens lekker aan de slag met photoshop? Enkele palmboombjes erbij ofzo...In ieder geval veel succes ermee!groetjessss
Post van Curacao kan soms lang onderweg zijn, dus ik zou je uitnodigingen zeker niet van daar uit versturen. Misschien kan je op je uitnodigingen een foto van Curacao zonder jullie zetten, en dan tegen het avondfeest foto's van diezelfde locatie met jullie erop maken als bedanking?
In een loving you zag ik een voorbeeld van een heel 'gemaakte' leuke uitnodiging.In een binnenlokatie een plastieken palmboom, ploeterbadje en daarnaast een ligzetel met coctail...Nu, dan wordt het wel een grappige uitnodiging hé.Als je het meer romantisch wil dan kan je idd photoshoppen.Veel succes en nog eens bedankt voor jouw reactie op mijn berichtje!!
Wendy,Uitnodigingen versturen van ginder? NOOIT!Ik zou dat risico toch niet nemen hoor!Post van ginder naar België zou ik niet vertrouwen. Verstuurd die voor je naar daar vertrekt, uzelf het niet te moeilijk maken.SuccesMarieke
www.flessenpost.nl vind ik wel een grappig idee, als je vb doet of je dit vanaf curacao verstuurdik zou het ook niet van ginder versturen..