Nu Online
Momenteel zijn er 635 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Geloften door voorganger?

11-11-2009 19:32:22
Hallo iedereen,
Mijn vriend en ik zouden graag onze geloften laten voorlezen door onze voorganger, waarop wij dan 'ja' antwoorden. Dit omdat mijn vriend een spraakprobleem heeft. Heeft iemand van jullie dit ook al gedaan? En hoe ging die tekst dan?
Bedankt aan iedereen!
Annelies

Annelies
12-12-2009
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1012

Mieke
28-8-2010
 Meld misbruik11-11-2009 19:46:49

Annelies,

uit het misboekje van een bevriend koppel:

Vraag Priester:
(Naam van de bruidegom), wil je (naam van de bruid) aanvaarden als je vrouw en beloof je haar trouw te blijven in goede en kwade dagen, in armoede en rijkdom, in ziekte en gezondheid?
Wil je haar liefhebben en waarderen al de dagen van je leven?

Antwoord bruidegom: Ja, ik wil.

Vraag priester:
(Naam van de bruid), wil je (naam van de bruidegom) aanvaarden als je man en beloof je hem trouw te blijven in goede en kwade dagen, in armoede en rijkdom, in ziekte en gezondheid?
Wil je hem liefhebben en waarderen al de dagen van je leven?

Antwoord bruid: ja, ik wil.

Succes nog!
Gr,

M.

Nele
28-2-2009
 Meld misbruik12-11-2009 9:04:03

Hey Annelies,

wij hebben het ook door de priester laten lezen, omdat wij zelf niet zo spraakzaam zijn! ;)) Is dezelfde tekst als Mieke hieronder getypt heeft!
Veel succes!
Nele

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info