Terug naar overzicht
Hey zoek eens op Nostalgic Cars ofzo.Ik herinner me ooit zoiets gevonden te hebben, maar ik heb die info niet bijgehouden. SuccesMarieke
Bedankt Marieke,ik heb hier al eens naar gebeld, maar tevergeefs!
hey Angelique!Autobedrijf Caudron (Fiat-Alfa-Lancia garage) in Aalst (ook filiaal in Dendermonde en Ninove) verhuurt ook 500'tjes.Vooral nieuwe, maar ze hebben ook oldtimers.Best eens contact opnemen met hen en vragen of ze er geentje hebben zoals jij het wil.Ik heb daar mijn nieuw 500'tje gekocht en ze zijn daar heel vriendelijk!Anders volgende tip: Wij waren op zoek naar een oldtimer Alfa Romeo die je bijna niet vindt. Wij hebben oldtimerclubs aangeschreven of er niemand interesse had met zijn wagen ons te vervoeren. En daar is een positief antwoord uitgekomen!Op die manier hebben wij onze suitewagen vastgekregen!Veel succes!
Beste Liesbethdaar hebben we ook al naar gebeld, maar alle fiatjes zijn momenteel in restauratie.Het is echt niet makkelijk onze zoektocht.Op de fiat 500 club Belgie en Nederland hebben we ook al een zoekertje geplaatst, zonder reactie tot zover.Bedankt!
Angélique,Ik denk dat m'n ex vriend zo ééntje heeft!Nu denk ik eraan.http://www.chicane.be/ contacteer hem eens .SuccesMariekehonnay@hotmail.com
Dag Angelique,Blijkbaar heb je al contact genomen?Ik wou toch even via deze weg laten weten dat hij het NIET zal verhuren.Blijkbaar enkel voor privé gebruik, sorry hoor.GrtsMarieke
Hallo Marieke,geen probleem hoor!Toch bedankt !groetjes