TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Carolien
14-5-2011
|
12-11-2009 12:54:23
hallo Delphine,
wij hebben dirk als onze dj gekozen gewoon omdat hij heel gemoedelijk is en de sfeer er echt wel kan in brengen.
Waar is jullie feest en wanneer trouwen jullie?
groetjes
|
|
jelle
|
14-11-2009 12:18:16
beste delphine, ik vont een dj kiezen ook moeilijk er zijn er ten eerste al zo veel ,zijn ze wel goed,is hij wel goed koop .En na lang zoeken zijn wij uit gekomen bij dj team xplosive. Toevallig tegen gekomen op een andere bruiloft .En daar zijn wij echt heel tevreden over Ze nodigde ons uit voor een gesprek wij zijn daar op ingegaan en op dat gesprek daar heeft hij dan al zijn opties laten zien met lichten en boksen en ja wij zijn er echt tevreden over geweest Ze zijn trouwens ook goed koop wij hebben voor onze avond 270 euro moeten betalen met kilometers en draaien tot 4 uur,en met scanners en allemaal extra’s. Voor die prijs en kwaliteit vindt je er geen neem maar eens een kijkje op www.djteamxplosive.be en vraag achter jelle Zijn privé mail adres is jelle_vdo@hotmail.com Zij hebben van ons feest een pracht van een avond gemaakt daarom raad ik ze iedereen aan . Gr sofie
|
|
kris
|
14-11-2009 20:15:05
en jelle blijft maar liegen....of was het nu sofie?? Als je maar 270 vraagt, moet je het inderdaad op die manier doen. Veel succes op die manier, maar eigenlijk maak je je belachelijk.
|
|
Delphine
6-11-2010
|
14-11-2009 20:52:48
@ Carolien: Wij trouwen in ter Eerste in Roeselare op 6 nov 10, we denken dat we inderdaad voor dj DDD gaan! @ Jelle: Flauw en doorzichtig!!! groetjes, Delphine
|
|
sofie
4-8-2017
|
16-11-2009 20:32:21
ik was aangemeld op mijn man zijn forum ook jelle (weet klinkt toevallig maar niets achter zoeken.zou wel een heel stoeme stunt zijn :d ) wij hebben echt 270 euro betaald voor onze dj dat is goed koop maar het was het geld teminste waardt en we waren er heel te vreden over gr sofie
|
|
sofie
4-8-2017
|
16-11-2009 21:17:29
trouwens kris of mag ik je ook (dj art-times)noemen deze mensen waren toen inderdaat goed koper als u sorrie daarvoor
|
|
Delphine
6-11-2010
|
16-11-2009 21:35:53
Ja, mannekes, kan de discussie elders verder gezet worden. Ik heb daar geen zin in. Maak mss een nieuwe vraag en vecht het onder elkaar uit. Groetjes, Delphine
|
|
natacha
11-6-2010
|
25-11-2009 18:04:02
hey delphine, ondertussen al beslist ivm dj? wij zijn ook dringend op zoek naar ne dj! wij trouwen op 11 juni 2010 saint germain te diksmuide.
@sofie of jelle of...: sorry maar vind dit echt zielig jullie reactie, en dan nog op iemand anders zijn forum!! zou jullie al niet nemen van dj, hier zie je jullie karakter al :-)
|
|
Delphine
6-11-2010
|
25-11-2009 23:17:43
Dag Natacha
Voor ons wordt het dj Dirk De Deckere. Ik heb hem een jaar of 4 geleden aan het werk gezien en hij was toen echt goed. Hij heeft ervaring en de zaal raadde hem ook aan. Hij noemt zichzelf dj DDD. Mss eens proberen...
Groetjes!
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|