Terug naar overzicht
ik weet ook nie zo goed wat ik daarmee moet doen. ik denk ook dat een foto bij de meeste mensen de vuilbak ingaat en dan is dat ook weg gegooit geld. ik had gisteren gekeken op de website van m&m's en daar kan je gepersonaliseerde m&m's laten maken die je dan verpakt en per persoon een zakje of doosje kan geven maar echt goedkoop vond ik het ook niet, zeker nieet als je met redelijk veel genodigden bent.alleen de prijs van zo'n fotokaartje weet ik niet echt dus ik kan niet direct vergelijken.lesley12/06/2010
Ik vind persoonlijk bedankjes geld smijt weg. De bedankjes die ik al gehad heb, vliegen bij mij altijd in vuilbak,jammergenoeg. Meestal zijn dit van die kleine 'prullaria' die wel mooi klinken, maar als je erbij stil staat, mensen eigenlijk niets mee zijn.Een foto daarentegen houden wij altijd bij. Ik heb nog alle bedankingsfoto's van alle trouws die wij al gedaan hebben. Een foto is een écht aandenken vind ik.
stephanieik denk dat velen hierover twijfelen... wij geven zeker een bedanking op het feest, iets van snoepjes ofzo (denk aan zucchero-brugge). geeft inderdaad kleur aan de tafel en zoiets gooit mn niet snel weg. ze kunnen het dan ook niet bewaren maar is toch al geen weggesmeten geld. Een foto doen wij waarsch niet (én én is nogal kostelijk hè) omdat dit bij ons slechts een paar weken op de kast staat en erna bij het oud papier. We denken dat dit bij velen het geval is! Voor zij die graag foto's hebben achteraf zal ik deze met plezier afdrukken ;)nog veel succes!
Wij doen als bedankjes op het huwelijk zelf potjes met vergeet ons nietjes bloemetjes. Dit zijn eigenlijk kweektabletjes. Onze namen en trouwdatum staat dan op het blikje gedrukt zodat het ook wat persoonlijker is. Van prijs valt dit erg goed mee...
Lindsay die bloemen vind ik wel een leuk idee! waar heb je die gevonden?
Aangezien wij veel collega's op het avondfeest hadden uitgenodigd, hadden we niet voor een foto gekozen, maar voor een take-away doosje met fortune cookies erin. Die hebben we tussen het hoofdgerecht en de openingsdans persoonlijk uitgedeeld aan de gasten (mijn man "zijn kant" en ik "mijn kant") en dat vond iedereen heel leuk. Dan ben je sowieso minstens één keertje bij iedereen gaan babbelen en moet je tijdens het dansfeest niet constant met de gasten meegaan om het geschenkje te geven. We hebben achteraf wel een foto van ons twee aan de tantes en nonkels gegeven + een foto van hun tweetjes (werd vóór het binnengaan van de feestzaal getrokken door zo'n antieken kader).
Hallo Stephanie, wij zullen een 4 a 6 weken na het feest nog een foto met een bedanktekstje erbij sturen. Een foto haalt snel herinneringen boven en is tijdloos, zelf vinden wij een ook foto persoonlijker. Bedankjes op het feest vind ik een beetje overbodig omdat zoals eerder al gezegd het meestal kleine dingetjes zijn waar niemand eigenlijk iets mee is en nadien de vuilbak in belanden, ook is een bedankje op het feest/tafel een trend van de laatste jaren en werd vroeger helemaal niet gedaan. Groetjes en succes nog met de voorbereidingen ! Yentl 22/05/2010
Bij ons was het ook een foto.Suikerbonen en van die toestanden krijgen ze wel bij de geboorte van onze kindjes! ;-)Groetjes,Véro
Hoi ,Wij geven geen bedankjes op het feest .We sturen na ons huwelijk onze gasten een foto met een bedank tekstje op .Onze fotograaf zal van ieder koppel een foto nemen aan de feestzaal en die gebruiken we dan .dus krijgen onze gasten een foto van hun zelf in de bus , en ik vermoed dat deze dan ook langer zal blijven staan :-)))Was een idee van onze fotograaf zelf en vind het best wel leuk en origineel .Sandra 19-12-2009
Wij hebben beide gedaan. Op het feest een zakje gevuld met mini merci chocolaatjes en achteraf een foto(bij kruidvat besteld). De foto is ook nog heel goed onthaald. Zelfs bij de collega's. Ik dacht; daar gaan er veel bij zijn die er geen moeten hebben maar... Ik had een doos meegenomen en daar de enveloppen ingezet. Een mededeling erbij, van diegene die graag een foto wilden mochten er een nemen... Amaai, zelfs collega's die niet naar de feest konden komen wilden zelfs een foto!!! Lotje zei hieronder dat het vaak prulletjes zijn... Een chocolaatje moet je niet weggooien. Dat kan je vlug in je buik laten verdwijnen hé. groetjes, Carolina