Nu Online
Momenteel zijn er 611 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hotel en reisagentschap Bali

12-11-2009 11:11:13
Hoi, wij denken erover om op huwelijksreis te gaan naar Bali. Het aanbod aan reisagentschappen en hotels is echter groot! Wie heeft er een goede ervaring met één van deze twee? We zoeken vooral een hotel dat toch wel iets extra doet voor honeymooners en waar het geweldig romantisch verblijven is met lekker eten!

Bedankt!

stephanie
4-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 431

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik12-11-2009 11:17:49

Mijn zus zit op dit moment terug op het vliegtuig richting Belgie van een prachtige huwelijksreis in Bali. Zij hebben alles met best tours gedaan en volgens hun berichten op facebook zat het dik in orde daar. ze hadden eerst een rondreis gedaan en de laatste 2 dagen strand met een hotel waarbij hun kamer 250m2 groot was en eigen privé-zwembad. Dus precies echt wel de moeite!

En aangezien ze een tussenlanding moesten maken in Abu Dhabi hebben ze eerst 2 dagen Dubai gedaan.

groetjes, Laura

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik12-11-2009 11:38:20

wij zijn getrouwd in de royal pita maha in ubud, gewoon een echt paradijs!

elke kamer (lees appartement) heeft een eigen zwembad en tuin met zicht op de ayung river

daarna zijn we naar de samaya in seminyak gegaan. ook de moeite. met eigen butler et cetera. Elk huisje heeft een eigen zwembad.

we hebben geboekt bij spillemaeckers in hopland bij dirk. Die man kent bali heel goed en kan je veel tips geven

Bénédicte
24-4-2010
 Meld misbruik12-11-2009 21:32:22

volgens mij een echte aanader: www.jalan.be

els
8-5-2010
 Meld misbruik13-11-2009 20:45:09

hey,
je kan ook altijd eens kijken naar de site van Scott Dunn. Zij doen reizen op maat.
Wij gaat nu al 2 jaar gaan skieën met hen en het is dik in orde.

groetjes,
els

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...