TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Gwen
14-5-2010
|
12-11-2009 15:21:30
Hoi,
Ik ken dat gevoel wij trouwen 14/05/2010 en dan zijn wij 2 jaar en 3 maanden verloofd dus ik kan je goed begrijpen. Geniet van elk moment want het gaat snel voorbij. Hier nog 183 dagen op de teller :-).
Gwen
|
|
lindsy
4-6-2010
|
12-11-2009 16:19:38
Hihi, het lijkt inderdaad nog ver, maar het zal er vlugger zijn dan je denkt hoor! Geniet van de voorbereidingen!
|
|
Ellen
26-5-2012
|
12-11-2009 18:18:17
He deborah,
ik trouw op 14/05/2011 en heb mijn kleed al gekocht! Ik zag het, en het was volledig mijn goesting en heb het dan ook gekocht want het was nog de collectie van 2009.
Tja, als je iets echt graag wil, dan koop je het best maar, denk ik dan...
Zijn er nog zaken dat jullie al gedaan hebben? Wij hebben al een zaal, dj, fotograaf, cer meester en de auto's. En nu even rustig aan uitzien naar alle leuke dingen die nog komen
Groetjes
|
|
Wendy
28-5-2011
|
12-11-2009 18:28:54
Hey!!
Wij trouwen ook op 28 mei 2011. Wij hebben ondertussen de zaal, traiteur en fotograaf al geregeld. Dus je bent niet de enige die er zo vroeg mee begint hoor. (Ben trouwens ook blij om te horen dat ik niet de enige ben :D)
|
|
deborah
28-5-2011
|
13-11-2009 12:01:00
hoi bruidjes
mercietjes voor de reacties!
oef ik ben dan toch niet de enigste :D ik geniet er zeker van en kijk er zo naar uit :) mijn vriend zei het ook al hoe snel het allemaal wel zal gaan :)
Ellen, wat ik al gedaan heb: ons zaal ligt vast, dj en fotograaf wss ook want t zijn kennissen van ons en ze gingen met ons nog eens afspreken, we hebben onze bruidskindjes al gevraagd en ik ben nu al mijn uitnodigingen, menu, naamkaartjes, routeplan,.... aan t bekijken ( ik ga t meeste zelf maken en ik heb al iets geprobeert en ik moet zeggen dat t wel goed lukt :)) ook ben ik overal ideeetjes aan het verzamelen voor de versiering, tafelindeling,teksten misboekje, liedjes,..... en ben ik al bezig aan mijn gastenlijst voor te zien wie we al dan niet voor het hele feest uitnodigen.
ceremoniemeester nemen we niet, we zijn van plan de ouders een beetje in te lichten over het verloop en samen zullen ze er wel op letten hoe alles wat verloopt onze auto ligt ook al vast, was geen moeilijke keuze want mijn vriend zijn familie heeft enkele mooie auto's in de familie dus daar gaan we handig gebruik van maken :)
Nu op dit moment is het wat rustiger op dit vlak want we hebben pas iets gekocht dat we aan het renoveren zijn ( het gaat af zijn net voor de trouw want we doen alles zelf, dus alles is voor 2011)en daar kruipt ook tijd in.
ook voor jullie nog veel voorbereidingsplezier!!!!
Debo
|
|
Liesbeth
17-5-2008
|
13-11-2009 15:12:25
hey Deborah
Daar is helemaal niet mis mee. Je moet er gewoon rekening mee houden dat er op anderhalf jaar nog twee bruidscollecties komen en als je nu je kleed al koopt, dat je daardoor de mode wat kan missen, maar uiteindelijk WHO CARES? Het enige waar je rekening moet mee houden is dat het over geen al te specifieke stof gaat, maar dat kan je vragen in de winkel. Een kleed verkleinen is nooit een probleem, maar als ze het moeten vergroten na anderhalf jaar bijvoorbeeld dan kan het zijn dat die exacte stof niet meer beschikbaar is. Voor de rest: geniet van de zoektocht! Het is zalig!
|
|
helena
31-7-2010
|
15-11-2009 17:39:36
Hey, wij trouwen 31 juli 2010 en zijn al verloofd sinds december 2008... Ik heb over twee weken pas mijn trouwkleed gaan bestellen, maar de zaal en traiteur lag vorig jaar al vast. En zelfs dan, anderhalf jaar op voorhand was de zaal die ik zo graag wou al volboekt, maar we hebben een goed (en uiteindelijk toch wel beter) alternatief gevonden! geniet nog van de vorbereidingen!
|
|
deborah
28-5-2011
|
18-11-2009 13:23:21
hoi helena
dat probleem heb ik ook gehad direct nadat we onze datum vastgelegd hadden, hebben we gebeld naar de zaal die wij wouden. we kregen te horen dat we zouden moeten wachten tot begin juli 2011 om daar te kunnen trouwen ( onze datum 28/05/2011) we hebben dan maar naar onze 2de optiegebeld en daar was de datum gelukkig nog vrij :)
hoi liesbeth
ik trek het mij eigenlijk niet aan want ik heb mijn jurk al gezien en kan niet wachten voor ze helemaal vast te leggen :)
ps: ik geniet er met volle teugen van :)
Debo
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|