Terug naar overzicht
Proficiat Sophie!Goh klinkt geweldig! Moest lachen met je papa! Moest de mijne nog leven, zou hij net zo een stunt uithalen met de speech, geweldig!Geniet van Cyprus, ik ga ondertussen naar jullie foto's kijken!stephanie
Hey Sophie, proficiat met jullie huwelijk! En jouw papa is echt supergrappig! Heel lief dat hij dat vaderdagkaartje nog had! Ik kreeg ook even de tranen in mijn ogen..
Hé sophiesuper dat het voor jullie zo'n onvergetelijke dag was! mag'k even vragen welk kleedje je aan had? het lijkt zo ongelooflijk hard op het mijne! :) mooi kleedje dus!geniet nog volop na van jullie feest en veel plezier op cyprus!
@ kathlijn, ik weet het eigenlijk niet. Er staat geen naam in en heb het niet gevraagd. Het is van een gewoon modehuis. Niet van een specifiek merk. Welk merk is het jouwe?
Sophiehet mijne is van Marylise en heeft net dezelfde stof en plooien als bij jou. Heb het tot nu toe nog nergens gezien tot nu misschien? :)
Proficiat!Mooie foto's trouwens!Geniet van jullie huwelijksreis!
Hey Sophie,Bedankt voor jouw verslagje! Altijd leuk om eens te lezen hoe de GROTE dag nu verlopen is. :-)Trouwens ook mooie foto's! Nu heb ik wel gezien dat jullie ook een fiatje hebt gehoord, zou ik daarom eens mogen vragen bij wie jullie deze gehuurd hebben en hoeveel jullie hiervoor betaald hebben?We zouden namelijk ook graag een witte fiat 500 willen hebben voor onze trouwdag. Groetjes!Tine
Was het feest al om 3u45 afgelopen ?Dat is raar volgens Dierk van happy music speelt hij altijd tot 6 uur !Was dus gelogen van de dj.
@ tineke: mail me even dan geef ik je het mailadres van het fiatje door. braetsophie@hotmail.com@ Benny: Ik zit met een moeilijke familie, ouders die gescheiden zijn, die niet overeen komen, allemaal op 1 feest is niet evident. En is nog minder evident om ze allemaal tesamen op de dansvloer te krijgen. Dierk heeft dit wel voor mekaar gekregen...en ik ben hem daarvoor ongelofelijk dankbaar. Voor 1 keer dan die mensen hun onderlinge vetes vergeten. Het uur van het einde van het feest doet er niet toe, alleen de ambiance telt! Ik heb een feest gehad die ik mij niet had durven voorstellen. Dus U mag gerust Uw onozele reacties voor jezelf houden. Sophie
Groot gelijk Sophie, inderdaad een onnozele reactie van Benny!Onze dj mag nog tot zo laat spelen als hij wil, onze feestzaal legt ons een einduur op aangezien we in een hotel zitten.Dus het ligt niet altijd aan de dj, denk na voor je reageert!