Terug naar overzicht
Amai super!!! Lijkt me ook echt heel leuk om te geven!!! Hoeveel betaal je dan zo ongeveer voor je ouders? Groetjes!!!
Inderdaad heel leuk kado! Ik ben ook wel benieuwd hoeveel zo iets kost?
Ik ben ook nog op zoek naar een leuk cadeau voor onze ouders, maar dit kost wellicht ietsje teveel?
Hey Tof! Wij geven hen ook een etentje in't Oud Sluis cadeau :). Is een super ervaring daar eens te dineren... Veel plezier! Groetjes
@Sophie,Evi & Stefanie: Je moet even gaan kijken op de site: http://www.oudsluis.nl/ daar kan je de prijzen van de guesthouse en de prijzen van de menu's bekijken. Het is idd niet zo heel goedkoop maar dat is een eigen keuze hoeveel je juist wil geven. Tis eens ix leuk om te geven en ook iets waar ze echt van kunnen genieten en dat wouden wij wel dat ze echt is konden genieten... Groetjes!xChantal
@Ellen: Idd wij vonden dit ook een super cadeau! Maar heel vroeg reserveren is de boodschap want voor de weekends zitten ze al vol tot juni...gelukkig trouwen we in juli en hebben we ze een weekendje cadeau gedaan de week achter onze trouw. Maar goed dat ik er zo vroeg bij was!Voor jullie ook heel veel plezier gewenst!Groetjes!xChantal
Antwoord op vorig mailtjeHallo Chantal,Ik had het kleedje mokalita in capuccino. Ik heb niets anders dan complimenten gehad.groetjes sophie