Nu Online
Momenteel zijn er 480 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Super verrassing voor m'n ouders!!

12-11-2009 16:26:46
Beste Bruidjes & Gommetjes,

Wij hebben een heel leuke verrassing voor m'n ouders geregeld. Daar zij ALTIJD voor ons klaar staan en al ZOVEEL voor ons gedaan hebben, hebben we ze getrakteerd op een overnachting in Guesthouse "Chico y Luna" van Sergio Herman en niet te vergeten een etentje in restaurant "Oud Sluis" bij Sergio Herman. Volgens mij gaan ze gewoon versteld staan van onze verrassing op ons huwelijk :-) ben heel blij dat ik hen dit kan geven!! We doen dit echt met heel ons hartje want dit zijn ze zo waard!!!

Chantal
17/07/2010

Chantal
17-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 676

Sophie
22-5-2010
 Meld misbruik12-11-2009 17:50:50

Amai super!!! Lijkt me ook echt heel leuk om te geven!!! Hoeveel betaal je dan zo ongeveer voor je ouders? Groetjes!!!

Evi
17-4-2010
 Meld misbruik12-11-2009 20:02:14

Inderdaad heel leuk kado! Ik ben ook wel benieuwd hoeveel zo iets kost?

Stefanie
27-8-2010
 Meld misbruik12-11-2009 21:43:26

Ik ben ook nog op zoek naar een leuk cadeau voor onze ouders, maar dit kost wellicht ietsje teveel?

Ellen
27-6-2009
 Meld misbruik13-11-2009 8:09:05

Hey

Tof! Wij geven hen ook een etentje in't Oud Sluis cadeau :). Is een super ervaring daar eens te dineren...
Veel plezier!
Groetjes

Chantal
17-7-2010
 Meld misbruik13-11-2009 9:19:00

@Sophie,Evi & Stefanie: Je moet even gaan kijken op de site: http://www.oudsluis.nl/ daar kan je de prijzen van de guesthouse en de prijzen van de menu's bekijken. Het is idd niet zo heel goedkoop maar dat is een eigen keuze hoeveel je juist wil geven. Tis eens ix leuk om te geven en ook iets waar ze echt van kunnen genieten en dat wouden wij wel dat ze echt is konden genieten...

Groetjes!x

Chantal

Chantal
17-7-2010
 Meld misbruik13-11-2009 9:21:01

@Ellen: Idd wij vonden dit ook een super cadeau! Maar heel vroeg reserveren is de boodschap want voor de weekends zitten ze al vol tot juni...gelukkig trouwen we in juli en hebben we ze een weekendje cadeau gedaan de week achter onze trouw. Maar goed dat ik er zo vroeg bij was!
Voor jullie ook heel veel plezier gewenst!

Groetjes!x

Chantal

sophie
15-8-2009
 Meld misbruik15-11-2009 20:43:21

Antwoord op vorig mailtje

Hallo Chantal,

Ik had het kleedje mokalita in capuccino. Ik heb niets anders dan complimenten gehad.

groetjes sophie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...