Terug naar overzicht
Hey Natasha,Wij gaan binnenkort ook naar daar en ik kijk er echt naar uit :-) wij hebben op hun site onze goesting ook al gevonden dus ik denk dat we er ook snel buiten zullen zijn ! Grtjs wendy
ik had mijn goesting ook gevonden op hun site, maar mijn verloofde vindt de mannenringen meestal te saai voor hem. Ze hebben echt héél veel keuze! We wisten ook ongeveer wat we wouden met wat lichte aanpassingen enzo. En uiteindelijk is het iets helemaal anders geworden. Heb je de herfstfolder van hun? Anders mail ik je hem eventjes door. groetjesNatasha23/07/2010
Hey,Wij hebben deze week ook onze trouwringen besteld bij Fabrigold in Kortrijk. (ook een groothandel)Ze geven kortingen, omdat ze de winkel verbouwen, ik vond het wel de moeite.We zijn ook langsgeweest bij Fede Di Oro, maar hebben onze goesting er niet gevonden.Veel kiesplezier!
Ik vond toch dat de collectie van Fede di Oro de meest uitgebreide was van al de juweliers die we gedaan hadden, ook de ontvangst en service vond ik zeer professioneel, waarschijnlijk komt het ook doordat zij alle trouwbeurzen meedoen in Vlaanderen. Bepaalde juweliers geven kortingen maar dan kom je zekers nog niet aan de prijzen van Fdo, zij werken met eigen atelier en kunnen alles rechstreeks verkopen. Kortom wij raden zeker aan om daar ns langs te gaan, ik kan bijna nie wachten om de ringen te gaan halen, maar ja, er zit natuurlijk leveringstermijn op van een paar maand, in volle euforie wachten dan maar... ;)
Hallo,Wij zijn onze ringen daar ook vrijdagnamiddag gaan bestellen, ben ook super tevreden van deze juwelier en hun keuze en prijs/kwaliteit...@Wendy, wij hadden onze goesting ook al gevonden op de website maar zijn uiteindelijk toch nog 1,5uur binnen geweest!Alle is passen en uiteindelijk kies je toch enkele modellen uit waarover je soms een beetje twijfelt, het is een leuke maar kan soms ook een moelijke keuze zijn ;)
Wij zijn ook van plan om daar langs te gaan de komende weken.Natasja, kan je die herfstfolder doormailen naar tom_van_holder@hotmail.com?Bedankt
voila gemaild!