Terug naar overzicht
Hey,Wij nodigen de pastoor uit op de receptie. Dit omdat wij hem allebei al kennen van in de jeugdbeweging vroeger.Groetjes Kathleen24/04/2010
Hey!Ook wij nodigen onze pastoors uit op de receptie! We hebben met hen allebei wel een band, dus zouden het niet zo leuk vinden om hen gewoon de mis te laten doen en dan te vertrekken...De ene is trouwens een vriend van mijn ouders dus die zouden hem ook uitnodigen als hij de mis niet deed!
wij kennen onze pastoor niet persoonlijk dus neen wij nodigen hem niet uit...
Wij nodigen hem niet uit, ook al ken ik hem via onze school. Waar trek je anders de grens???Groetjes,Véro
Ik dacht dat dit standaard was, wij nodigen de pastoor zelfs uit op ons avondfeest. Mijn zus heeft dat ook gedaan.Hij wordt op bijna elk avondfeest uitgenodigd, maar hij gaat hier zelden op in. Bij ons wel omdat mijn pa ook in de kerk werkt.
Hallo,Wij hebben de pastoor niet uitgenodigd. Is zelfs nooit bij me opgekomen hem te vragen moet ik eerlijk toegeven.Groetjes,Katrien147 dagen getrouwd!
wij hadden hem ook uitgenodigd op de receptie, ook omdat we hem kennen, vriend is er gedoopt, onze 2 kindjes (binnenkort ook ons derde), en mijn vriend zijn ouders kennen hem goed, wij zijn niet in onze parochie getrouwd maar bij hem omdat we met hem meer een band hebben.
Wij zijn dit niet van plan neen. Dan moet je toch bijna iedereen gaan uitnodigen die aan je huwelijk "meewerkt"? Wij houden het wel zowiezo beperkt (enkel familie en beste vrienden en collega's, in totaal kleine 120man).
Hallo,Wij nodigen hem ook niet uit. Gwen14/05/2010
Hey,Wij gaan de priester ook vragen op de receptie, dit omdat ik de man al jaren ken, elke week piano speel in zijn kerk en ook omdat de receptie vlak na en vlak naast de kerk zal plaatsvinden.Maar als ik nu geen persoonlijke band had gehad met de pastoor, was het waarschijnlijk ook niet in mij opgekomen hem uit te nodigen hoor!Groetjes,Tin28/08/2010
Je vraagt de pastoor toch beleefdheidshalve op de receptie ? In onze families is dat in elk geval al jaren de gewoonte. Dus ja, bij ons zal hij er ook bij zijn.