Terug naar overzicht
hey tinekeIn Berchem ( Antwerpen) is er een traiteur Saveurs du sud adres : Troyentenhoflaan 1 2600 BerchemItaliaanse spaanse gerechtenHeel goede kwaliteit en vriendelijke mensenHebben deze gebruikt voor onze babyborrel was voor 100 personenEn zeer goede reacte's gekregen achteraf !Veel succes nog met jullie zoektochtdebsEchte aanrader
Voor welke streek ?
Ester, ons trouwfeest gaat door in Oost-Vlaanderen. Debby, al heel erg bedankt, we zullen ons daar ook eens informeren! Andere tips nog steeds zeer welkom!Tine
Jammer genoeg ken ik geen italiaanse traiteurs in O-Vl. maar wel in Brussel :"La Lasagneria" op de Vrijwilligerslaan 44 te Etterbeek (Brussel), ze hebben een eigen site : www.lasagneria.com Befaamd voor al hun pasta ! Voor gebak is er een uitstekend adres : Pasticceria Giovanni, Leuvensesteenweg 303 te Schaarbeek (Brussel) 02/733.73.64www.pasticceriagiovanni.be Heb er ooit een taart besteld voor ca. 30 pers. Dat was één gigantische taart zonder verdiepingen en was heerlijk licht verteerbaar. Ook hun andere patisserie is heel lekker. Echt een aanrader ! Is ook wel traiteurszaak maar dan vooral van Siciliaanse specialiteiten.Groetjes en succes nog met je zoektocht !
Hey!Wij trouwden deze zomer en hadden een op en top Italiaans feest.Onze cateraar was Taverlani van Hertsberge. En iedereen heeft daar keihard mee geboft. Nu nog horen we er regelmatig complimentjes over.Veel succes en groetjes van sabrina102 dagen getrouwd!!
Dag Sabrina,Bedankt voor jouw tip!Ik zou je nog iets willen vragen, maar zou ik dit via mail mogen doen?Groetjes,Tineke
Hey Tineke,blij dat ik kan helpen.Mail me zeker op sabrina_geldof@hotmail.com.Geen enkel probleem!!Groetjes
Beste, Ik las jou berichtje, ik ben italiaans "kok aan huis" en "traiteur", ik doe niets anders dan feesten verzorgen, trouw, communie,verjaardagen....kijk eens op m.n site: www.buonissimo-kokaanhuis.be ik verzorg ook trouwfeesten in italië!gr. Ronny gsm:0474676443