TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Evi
17-4-2010
|
13-11-2009 7:50:10
Jagre in Antwerpen heeft eigenlijk maar 1 dure collectie en dat is die van Ian Stuart, daar betaal je tussen de 3000 en 5000€ voor. Het zijn dan ook wel prachtige jurken.
Maar verder verkopen ze er voor het grootste deel jurken van een schappelijke prijs denk aan 1000-1500€.
Ik vond zelf de winkel heel erg donker, en niet echt zo aangenaam. Ik vond Le Chapeau in Antwerpen dan 10x beter.
Hopelijk heb je hier iets aan :)
|
|
ANNELIES
21-5-2010
|
13-11-2009 10:06:52
Jagré is niet duurder of goedkoper dan een andere bruidswinkel, het hangt er gewoon vanaf welke collectie je kiest. Vond wel niet dat ze super veel keuze hadden en ik vond ook dat de winkelmeisjes niet zo professioneel waren, zo noemde het ene meisje me heel de tijd "schat" Ik sluit me aan bij Evi, je kan beter eens naar Le Chapeau gaan! groetjes
|
|
ilse
17-9-2010
|
13-11-2009 16:53:55
hoi nathalie,
ik ben vorige week zondag naar de opendeur geweest en ik kan eigenlijk niks negatiefs opmerken. de prijzen van de jurken vallen zeer goed mee, ik heb er twaalf gepast en tien daarvan waren rond de duizend euro, de twee andere van ian stuart dus idd een stuk hoger. de mevrouw die mij geholpen heeft was eigenlijk de eigenares, zeer vriendelijk, niks is haar teveel en ze proberen je zeker niks op te dringen, dus als ik van jou was zou ik toch eens langs gaan want uiteindelijk heb ik ook niet direct iets gekocht en ze bleven steeds vriendelijk. bij le chapeau zijn de jurken wel wat duurder vermoed ik. ik ga donderdag naar pierre yves en hoop dat het daar wat meevalt
groetjes
|
|
Ann
10-7-2010
|
13-11-2009 18:05:37
Dag Nathalie,
ikzelf ben eerste naar Jagré gegaan, daarna naar Le Chapeau. Ikzelf vond bij Jagré mijn keuze niet, ook weinig keuze. Heb wel enkele trouwjurken daar gepast, en degene die ik dan het mooiste vond, was 1200 €, een vriendin van mij had vorig jaar daar een kleed gekocht van 700 €. De eigenaris is inderdaad heel vriendelijk. Maar de andere verkoopsters vond ik maar niks, inderdaad, niet echt proffessioneel. Ikzelf vond Le Chapeau toch wel een aanrader. Je hebt zoveel meer keuze, en daar zijn ze toch net iets proffessioneler en allemaal super vriendelijk. Het droomkleed dat ik daar had gezien was 1800 €, dus iets duurder, maar ze hebben ook een ruime keuze uit jurken rond de 1200 €. Maar ik zou zeggen doe beide winkels, dan kan je verschillende jurken zien. Ik ben zelf naar 4 winkels geweest, en heb daar zeker geen spijt van! Zo kan je echt op zoek gaan naar jou ideale jurk!
Succes ermee!! Groetjes, Ann
|
|
Yentl
22-5-2010
|
13-11-2009 21:54:07
Hallo Nathalie,
mijn kleedje komt van bij Jagré en kan er alleen maar goede dingen over zeggen. Ik voelde me er erg welkom, de verkoopsters waren super vriendelijk en de sfeer was erg gezellig. Wij (mijn getuige en ik) mochten zelf in de rekken neuzen en de kleedjes die ik wou passen er tussen uit halen wat ik geweldig vond! Ze zijn totaal niet opdringerig en laten je rustig de tijd om alles goed te bekijken en beantwoorden maar al te graag eventuele vragen. Het kleedje dat ik heb gekozen kostte 785 euro, er waren er duurdere bij maar ook goedkopere. Wat mij betreft is Jagré een echte aanrader maar dat is ieder voor zich natuurlijk.
Succes met je zoektocht naar je droomkleed !
Groetjes Yentl 22/05/2010
|
|
KIRSTEN
21-5-2010
|
17-11-2009 18:27:58
Hallo allemaal,
Ben ook bij Jagré gaan passen. Ik moet zeggen: ze waren er super vriendelijk zonder te pushen. Je mag zelf tussen de rekken uitkiezen, maar inderdaad t.o.v. andere winkels is het er vrij donker. Ik had er een heel mooi kleed gepast (een grote kanshebber) van la sposa group. De kostprijs van het kleed was 1100 euro maar in de gouden gids staat een kortingsbon van Jagré van 20%. Was maar geldig tot eind oktober maar normaal staat in de volgende gouden gids een nieuwe bon (weet wel niet wanneer die uitkomt) Ben nadien op de site gaan zoeken naar de jurk die ik gepast had en ze bleek van een vorige collectie te gaan wat mij een slecht gevoel gaf. Op de trouwbeurs had ik echter een megakleed gezien van Faragé, dat heb ik uiteindelijk gekocht. De kostprijs was bijna het dubbele. Ik had ook een budget voor ogen maar eens je daar staat te stralen in zo'n geweldig kleed neemt je hart het volledig over van je verstand. En ja, je trouwt toch maar één keer.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|