Nu Online
Momenteel zijn er 287 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

naamkaartjes op tafel

  13-11-2009 10:42:30
Hoi bruidjes en bruidegommen,
Wij moeten de tafelschikking doorgeven maar wij hebben geen leuke iedeeën hoe we dit kunnen doen. Gewoon een karatje met de naam op dat iedereen kan zien waar die kan gaan zitten. Een vriendin van mij had de namen geschreven met wit op een klimop blaadje. Iemand leuke iedeeën? Alles is welkom.
Voor overdag het eten heb ik er maar 23 nodig, ' s avonds verdelen we de tafels gewoon in vrienden, familie etc. Iemand hier leuke ideeën voor???

Saartje
21-11-2009
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1651


Dorien
9-7-2010
 Meld misbruik13-11-2009 11:12:06

Saartje ,

Ik heb onze plaatskaartjes via internet besteld op www.decodefete.com
Het is wel een franse site maar hier staan wel leuke dingen op.

http://www.decodefete.com/petites-ardoises-vert-anis-p-...

Op de link zie je onze "plaatskaartjes" , wij werken als thema met de kleuren bruin en groen. Vond dit wel eens iets leuks om te doen in plaats van die papieren naamkaartjes.
Ook onze servetten hebben wij hierop besteld. Ik moet zeggen ze zijn heel correct!

Hopelijk heb ik hier een beetje mee geholpen?!

Groetjes Dorien
09/07/10



Nathalie
17-7-2010
 Meld misbruik13-11-2009 13:08:44

Dorien,

Hoeveel kosten deze kaartjes, vind ze echt leuk



Dorien
9-7-2010
 Meld misbruik13-11-2009 15:13:55

@ Nathalie

Ik heb er zo in totaal 120 stuks.
Dus 10 pakjes van 12 stuks.
En heb dit alles met verzending 52,50€ betaald.

Dorien



Ester
26-6-2010
 Meld misbruik14-11-2009 13:08:53

Wat wij al op feesten zagen :

a) zelfgemaakte vlinders of visjes gemonteerd op een metaaldraadje dat over de glasrand hing. Op de vleugles vd vlinders was de voornaam dan geschreven. Bij de visjes gewoon op de romp.

b) kleine zwartbordjes op schildersezeltjes waar je met krijt de voornaam kan opschrijven. Heel leuk want meestal worden die tussen de gangen van het menu gebruikt om er iets op te tekenen of te schrijven voor het bruidspaar !

c) witte keien (strand of bergrivieren) waarop de voornaam geschreven stond. Iedereen mocht na afloop die kei meenemen. Leuke herinnering.

d) een handspiegeltje met de voornaam in het wit op geschreven. Vonden de vrouwen geweldig ;=)

e) houten treinwagonnetjes in de themakleuren grijs en roze met op de zijkant dan de voornaam.

En dat is het. Hopelijk heb ik je aan inspiratie kunnen helpen. Groetjes en nog veel plezier met de voorbereidingen.



Ann
10-4-2010
 Meld misbruik15-11-2009 20:35:42

Hoi

Mijn toekomstige heeft mij ten huwelijk gevraagd in Milaan. Op 10 april 2010 stappen we in het huwelijksbootje.
Voor tafelschikking zaten wij te denken aan iedere tafel een naam te geven uit Milaan. Bijvoorbeeld een tafel die "duomo" heet, etc. Mensen krijgen dan bij binnenkomst een bekende plaats in Milaan te horen en dan weten ze vervolgens aan welke tafel ze moeten gaan zitten. :-)
Misschien een leuk ideetje?



Tessa
10-10-2009
 Meld misbruik16-11-2009 7:57:30

Saartje,

Onze naamkaartjes had ikzelf gemaakt.

Het waren flashy groene vlinders met een snapje in het midden zodat deze op de glazen konden gezet worden...
Stak zeer mooi af, viel goed op en iedereen vond het leuk en origineel...

Veel plezier en succes.

Gr.
Tess


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...