Terug naar overzicht
Saartje , Ik heb onze plaatskaartjes via internet besteld op www.decodefete.com Het is wel een franse site maar hier staan wel leuke dingen op.http://www.decodefete.com/petites-ardoises-vert-anis-p-... Op de link zie je onze "plaatskaartjes" , wij werken als thema met de kleuren bruin en groen. Vond dit wel eens iets leuks om te doen in plaats van die papieren naamkaartjes.Ook onze servetten hebben wij hierop besteld. Ik moet zeggen ze zijn heel correct!Hopelijk heb ik hier een beetje mee geholpen?!Groetjes Dorien 09/07/10
Dorien,Hoeveel kosten deze kaartjes, vind ze echt leuk
@ Nathalie Ik heb er zo in totaal 120 stuks.Dus 10 pakjes van 12 stuks.En heb dit alles met verzending 52,50€ betaald.Dorien
Wat wij al op feesten zagen :a) zelfgemaakte vlinders of visjes gemonteerd op een metaaldraadje dat over de glasrand hing. Op de vleugles vd vlinders was de voornaam dan geschreven. Bij de visjes gewoon op de romp. b) kleine zwartbordjes op schildersezeltjes waar je met krijt de voornaam kan opschrijven. Heel leuk want meestal worden die tussen de gangen van het menu gebruikt om er iets op te tekenen of te schrijven voor het bruidspaar ! c) witte keien (strand of bergrivieren) waarop de voornaam geschreven stond. Iedereen mocht na afloop die kei meenemen. Leuke herinnering. d) een handspiegeltje met de voornaam in het wit op geschreven. Vonden de vrouwen geweldig ;=)e) houten treinwagonnetjes in de themakleuren grijs en roze met op de zijkant dan de voornaam. En dat is het. Hopelijk heb ik je aan inspiratie kunnen helpen. Groetjes en nog veel plezier met de voorbereidingen.
HoiMijn toekomstige heeft mij ten huwelijk gevraagd in Milaan. Op 10 april 2010 stappen we in het huwelijksbootje. Voor tafelschikking zaten wij te denken aan iedere tafel een naam te geven uit Milaan. Bijvoorbeeld een tafel die "duomo" heet, etc. Mensen krijgen dan bij binnenkomst een bekende plaats in Milaan te horen en dan weten ze vervolgens aan welke tafel ze moeten gaan zitten. :-) Misschien een leuk ideetje?
Saartje,Onze naamkaartjes had ikzelf gemaakt.Het waren flashy groene vlinders met een snapje in het midden zodat deze op de glazen konden gezet worden...Stak zeer mooi af, viel goed op en iedereen vond het leuk en origineel...Veel plezier en succes.Gr.Tess