Terug naar overzicht
En waar juist?
hey,Tof om dit te laten weten. Waar heb je hem besteld en heb je een link zodat we eens zien wat je besteld hebt.Ik wil dit ook doen maar heb een beetje schrik voor "bijkomende" kosten van de douane enz.GroetjesNele
ik heb hem besteld bij de website van light in de box (gewoon opzoeken in zoekmachine). ik zocht een kortere jurk, maar geen ordinaire. ik had een beetje audrey hepburn stijl in gedachten. dus wanneer je audrey hepburn intiktop de site, zie je de jurk. hij is wit met heelveel rok! komt iets over mijn knie. jurk kostte 110 dollar, kosten voor verzenden wel hoog, 50 euro. kosten bij de douane 30 euro, maar dan nog erg goedkoop.ik probeer nog even de link te plakken.
http://www.lightinthebox.com/Audrey-Hepburn-Funny-Face-...
Heleen,Chapaeu, zou dit zelf nooit durven maar idd een hele uitsparing.Gwen14/05/2010
Ik heb mijn ook online gekocht en die is ook super, op maat. Voor maar 185 euro :) met accessoires ;)
@Kristelle: via dezelfde site als Heleen?
ik heb de mijne ook net toegekregen en hij is super ....via dezelfde site besteld als heleen.Zeker aan te raden en dat voor 180 euro alles inbegrepen.
neen ik hem mijn op ebay gekocht :)
Ik ben ook aan het overwegen een jurk online te bestellen omdat je daar toch heel wat mee uitspaart. Heb alleen wat schrik dat het er in het echt minder mooi gaat uitzien dan op de site. Cindy en Heleen, zouden jullie mij evt. wat fotootjes kunnen mailen van jullie trouwjurken? Bedankt alvast! line_ro@hotmail.com