Nu Online
Momenteel zijn er 561 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

voorbereidingen vallen een beetje stil

13-11-2009 13:33:49
hoi,

hebben jullie toekomstige bruidjes dit ook dat na een tijdje jullie voorbereidingen min of meer stil vallen?
wij trouwen op 12/06/2010 en ik heb de grootste dingen al geregeld zoals het gemeentehuis, kleed, traiteur, zaal, vervoer, fotograaf en nu moeten er nog kleine dingen geregeld worden zoals uitnodigingen, bedankingen, kledij voor de kindjes en voor de bruidegom maar dit zijn allemaal zaken waar het nu nog te vroeg voor is.
Is dit normaal of ben ik iets uit het oog verloren en vergeten te reserveren.

lesley

lesley
12-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 407

Yentl
22-5-2010
 Meld misbruik13-11-2009 14:36:26

Hallo Lesley,

wij zitten met net hetzelfde. Alles lijkt min of meer stil gevallen maar ik denk dat vanaf januari de voorbereidingen terug op volle toeren gaan draaien, dus nu eventjes van de "stilte" genieten om er dan met volle kracht binnenkort terug aan te kunnen beginnen.
Veel succes nog met de voorbereidingen aan alle toekomstige bruidjes en bruidegommen !

Groetjes Yentl
22/05/2010

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik13-11-2009 14:39:45

Hallo,

Wij trouwen op 14 mei 2010 en idd er is een periode dat het even stilletjes is.
Bij ons begint het nu terug, maandag kunnen we eindelijk ons uur gaan vastleggen om voor de wet te trouwen en dan beginnen we met de dagplanning enz. dus dan zal het er snel zijn.
Nog veel succes.

Gwen

monica
22-5-2010
 Meld misbruik13-11-2009 14:41:39

Fijoew! ben niet alleen! :-) Wij trouwen ook op 22/05/2010. Hebben geregeld: kleed, zaal, DJ, vervoer, ceremoniemeester, mis, fotograaf. Naar ringen zijn we gaan kijken, maar nog niets beslist. Onze gastenlijst is min of meer 'definitief' (in hoeverre dat kan natuurlijk 7 maanden op voorhand). Ceremoniekledij voor mannen is al eens vernoemd en daar hebben we een idee waar we gaan huren, maar meer ook niet.
Dus: ook hier, tligt een beetje stil en begon daar wat door te stressen, maar ben blij dat het niet enkel hier is :-)

Sofie

Meld misbruik13-11-2009 15:21:01

Same here

Vanaf januari kijken we naar
de uitnodigingen (mss zelfs nu al een beetje), de ringen, het misboekje, de huwelijksreis (mss ook vroeger voor vroegboekkorting), de kostuums voor de mannen, de kledij voor de bruidskindjes, ...Nog veel te doen maar je kan natuurlijk niet alles zo lang op voorhand doen. Deze zondag is het nog 6 maanden bij mij, ik denk dat vanaf 2010 de tijd echt snel zal gaan, laat ons idd nog maar even van de stilte voor de storm genieten ;-)

Sofie
15/05/10

Priska

Meld misbruik13-11-2009 15:38:46

Ik ken het gevoel.
We hebben dat ook een hele tijd gehad.

Vorige week hebben we al eens naar uitnodigingen gekeken om een idee te hebben van wat we willen.

Ik ga ook binnenkort eens beginnen rondkijken naar een bloemist. Zo bij een paar langsgaan
en de mogelijkheden bekijken en informeren naar de prijs.

Voor de rest kunnen we nog eens om ringen gaan zien maar dat is zowat alles wat we nu kunnen doen.

Voor de bedankjes,uitnodigingen en kledij voor de kindjes en bruidegom gaan we volgend jaar stillekesaan regelen.

Het is wel oppassen voor de bruidskindjeskledij! M'n zus was het bruidsmeisje op m'n broers trouw en we hadden 7 maand voor de trouw iets gekocht en een maand ervoor nog es gepast en ze kon er niet meer in.

Groetjes,

Priska
07-05-2010

Nathalie
17-7-2010
 Meld misbruik13-11-2009 15:58:08

Ja, hier ook van hetzelfde.
Alle grote dingen zijn geregeld:
feestzaal, fotograaf, DJ, kerk en wet, visagiste.
En nu moeten we nog aan de kleinere dingen beginnen, maar is inderdaad nog te vroeg hiervoor.
Vanaf januari schieten we er terug in: uitnodigingen, ringen, bedankinkjes, ...

Nathalie
17/07/2010

e

Meld misbruik13-11-2009 16:21:09

Hoi,

Maak je geen zorgen. Je hebt nog massa's tijd en je kan er uiteindelijk niet constant mee bezig zijn é.
Wij hebben eerste de belangrijkste zaken in orde gebracht en dan beetje bij beetje de rest.

Groetjes
E.

Ann
10-7-2010
 Meld misbruik13-11-2009 17:58:31

Dag Lesley,

Bij ons net hetzelfde. Trouwkleed, zaal, kerk + gemeentehuis, priester, fotograaf, vervoer, ceremoniemeester,zangeres voor kerk en kapper zijn geregeld. Vanaf januari kunnen we pas de volgende dingen regelen.
Dus eventjes rust, hoewel ik de drukte om alles te regelen wel fijn vond!

Groetjes,
Ann
10/07/10

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...