Terug naar overzicht
Ja ik heb in deze zaal ook al een aantal troufeesten gehad en ik moet toegeven ze waren pure klasse, wat ik over sommige andere zalen in Vlaams-Brabant spijtig genoeg niet kan zeggen..
Wij hebben verschillende zalen bezocht en het viel ons op dat er een enorm verschil was in de manier waarop je ontvangen wordt tussen de verschillende zalen. In sommige zalen krijg je gewoon een brochure in je handen gestopt zonder verdere uitleg.Andere zalen nemen uitgebreid de tijd om je uitleg te geven, je krijgt iets te drinken, ... In Kasteel van Nieuwland was de ontvangst echt super, dat heeft voor ons ook de doorslag gegeven om voor deze zaal te kiezen. Ik ben er van overtuigd dat die eerste ontvangst veel zegt over hoe zorgzaam en punctueus een zaal is!groetjesMorgane
Hoi,wij trouwen in juli 2011 en heb al veel goeds gehoord over het Kasteel van Nieuwland. Heeft iemand een idee van de prijzen? Wij zijn namelijk niet van plan om extreem veel geld uit te geven aan deze dag. Voorstellen voor andere goedkopere feestzalen omgeving Aarschot zijn ook altijd welkom.groetjesAnouk
Kasteel van Nieuwland is zeker niet de goedkoopste zaal, maar uiteindelijk viel de prijs bij ons toch heel goed mee. We hebben de kosten zelf wat proberen te drukken door een groot deel vrienden enkel op het dessertenbuffet uit te nodigen.Zeker positief is dat er geen onverwachte kosten bijkomen, je kan op voorhand heel goed berekenen hoeveel het je zal kosten. Bij een vriendin van mij was dat anders, zij trouwde in een andere zaal en bij de afrekening kwamen er plots allerlei kosten bij (zoals een extra kost voor de stoelhoezen!!! enz...). Ik vond de verhouding prijs-kwaliteit zeker goed bij kasteel van nieuwland.In Langdorp heb je ook nog Hof ter Venne. Een andere vriendin van mij is daar getrouwd en was er heel tevreden over. Is denk ik minder duur.Veel succes!GroetjesMorgane