Nu Online
Momenteel zijn er 691 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis

13-11-2009 18:00:21
Naar waar gaan jullie op reis? Of wat zijn echt hotelaanraders om lekker tot rust te kunnen komen en dit in alle luxe?

Evi
17-4-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 733

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik13-11-2009 19:11:12

Wij betalen onze ganse trouw zelf dus ons huwelijksreisbudget is ook beperkt. Ik denk dat het 1 van de Griekse eilanden, Turkije of Egypte zal worden. Een goeie tip: als je interesse hebt in een hotel, kijk even de beoordelingen na op www.zoover.be

Ilse

Meld misbruik13-11-2009 19:29:08

Wij gaan waarschijnlijk een kleine 3 weken naar thailand. Eerst een rondreis maken en dan afsluiten op een bounty strand. Wij hebben onze rondreis zelf uitgestippeld. Maar hebben inderdaad voor onze huwelijksreis ook iets luxere hotels gekozen... Maar het belangrijkste natuurlijk is wel om lekker met zijn tweetjes samen te zijn. Maakt niet uit of dit in Blankenberge of in Zuid-Afrika is...

Groetjes,
Ilse V
24/4/2010

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik13-11-2009 23:27:41

wij zijn geweest naar bali, de royal pita maha en de samaya

qua luxe kon dat wel tellen!

Dichter bij zijn er ook wel mooie hotels. vb paphos amathus in cyprus

Als je echt luxe wilt dan moet je de boek van odysseus eens gaan halen. Maar indien mogelijk bij een andere touroperator boeken.

Het hangt er wel vanaf wat je onder luxe opvat?
De beste luxe hotels vind je naar mijn ervaring in Azie (thailand, bali,..)
Daar weten ze echt nog wat verwennerij is, hele grote kamers vaak met butler en zwembad, s'middags gebakjes op de kamer, ...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums