Terug naar overzicht
hoi!wij hebben alladin met een nieuw beginen belle en het beest met tijdenlang verhaald...Zijn echt kippenvel liedjes :)
zij aan zij van Clouseau?
de ware van Clouseau ???toen wij dit nummer hadden kwamen bij zelfs de tranen.groetjes Daisyal 50 dagen getrouwd
Gene Thomas - Voor haarRaymond van het Groenewoud - Ik wil jouw man zijnBart Peeters - Liefde is allesBoudewijn De Groot - AvondPaul De Leeuw - Ik heb je liefStef Bos - Ik heb je liefStuk voor stuk echte blèt-nummers in een mis :)
Wij hadden ook enkele Nederlandstalige liedjes: een echte klassieker, nl. 'Altijd heb ik je lief' van Clouseau; maar ook 'Hou me vast' van Volumia!, dit lied is niet zo recent, maar heel knap van tekst en ook niet zo héél bekend.Groetjes,Véro
Avond van Boudewijn de Groot is heel mooi, maar ik ben een beetje afgeknapt op de toch wel negatievere stukjes tekst die erin komen... Al is dat niet helemaal correct van mij, want van vooraf aan van bart peeters zou ik dan wel kiezen :)
Hallo,wij hadden onder andere Trijntje Oosterhuis met 'nu dat jij er bent' en als uittredelied Clouseau met 'vonken en vuur'.Groetjes,Cindy
Wij gaan "ik hoor bij jou" van Marco Borsato in de mis gebruiken. :-)
Wij hebben ook geopteerd voor enkel Nederlandstalige liedjes. Wij hebben gekozen voor:* intrede: Gene Thomas - Voor haar* na 1e lezing: Clouseau - Heb ik ooit gezegd* Ondertekenen huwelijksregister: Dana Winner - Ik hou van jou* Aansteken huwelijkskaars: Blof - Alles is liefde (akoestische versie)* offerandelied: Barbara Dex - Iemand als jij * communielied: Mozaïek - Wat zie ik je graag * lied na bezinning: Dana Winner - Wonderlijke liefde (onze bezinningstekst is een bedanktekst voor onze ouders en dit lied gaat over de liefde van een kind voor zijn moeder)* uittrede: K3 - Trouwen (mijn vriend wil dit per sé ; ben er niet echt een voorstander van)