Terug naar overzicht
Hey Sabine,Ik heb eerst mijn jurk gekocht. Ik ben daarna naar een schoenwinkel geweest Tsjari in Breda met een stukje stof. Ik heb dan de bijhorende schoenen gevonden.Zij verkopen ook schoenen die je kan laten verven in het juiste kleurtje van je jurk.Zij verkopen ook schoenen van Linea maar de prijs weet ik niet meer juist.Groetjes en veel succes,Elena
Ik heb mijn schoenen samen met mijn kleed gekocht bij Linea, ze kosten 180 euro. Op die manier zie je alles direct in zijn geheel en moet je later in een schoenenwinkel niet staan twijfelen of ze wil bij je kleed zullen passen!
Mijn schoenen van linea kosten 160€. Ik ben ze achteraf gaan kiezen in de winkel waar ik mijn kleed heb gekozen.Ik was eerst naar Van Loock in zandhoven gereden maar daar vond ik niets naar mijn zin.Je schoenen moet je pas hebben voor je eerste pas dus je kan gerust een paar andere winkels doen en als je niet zeker bent kan je nog steeds schoenen in de bruidswinkel kopen.Veel succes met de zoektocht!
HeyIk heb mijn schoenen (en juwelen) ook direct bij Linea gekocht. Vond dit wel handig, zo zie je alles ook al eens in zijn geheel. Ik heb € 190 voor mijn schoenen betaald.
Ik ben na het bestellen van het kleed op zoek gegaan naar schoenen. Ik had aan de verkoopster in de bruidswinkel een staaltje van het stof gevraagd. De schoenen van Linea zitten idd snel rond de €200.
Voor mijn schoenen ga ik niet naar trouwschoenen op zoek, gewoon ivooorkleurige zomerschoenen die ik daarna nog kan dragen. Hoeveel ze kosten kan ik je niet zeggen omdat ik ze nu nog niet heb. Maar het zal max. 60 € zijn. Nog veel plezier met de voorbereidingen !
Mijn schoenen kwamen uit Roeselare van bij Gabrielli, mega grote keuze!`Wel nie super vriendelijk.Marieke
Ik ben mijn schoenen nadien gaan kiezen, maar dus wel voor de eerste pas, want dan wordt je kleed afgespeld op de juiste lengte.Groetjes,Véro
Ik vond de echte trouwschoenen toch wat prijzig voor die ene dag, dus heb er online besteld. Kosten erbij kwamen die op een kleine 70 euro!
Wij trekken in januari naar Tsjari in Breda met het stukje stof dat we meekregen bij het bestellen van ons kleed. 6 maart is onze eerste pas dus dan moeten we ze hebben!Achteraf gezien blij dat ik ze niet had voor het kiezen van mijn kleed, want ik was er altijd stellig van overtuigd dat ik in het wit zou trouwen, en mijn lief dat ze niet in het wit zou trouwen, en nu blijkt het omgekeerd te zijn :)groetjes,Karolien
ik heb een kleed van linea raffaeli besteld en heb in de bruidswinkel onmiddelijk mee gekeken voor schoenen maar de schoenen van linea raffaeli vond ik absoluut niet makkelijk om te dragen, hele fijne en redelijk hoge hakken en ik ben niet gewoon om met fijne hakken te lopen dus ik stond al redelijk wankel op mijn benen in de winkel dat de verkoopster me ook aanraadde om deze niet te nemen. ik heb dan van haar schoenen gepast van sofie sposa, deze zijn even mooi en met een dikkere en kleinere hak en die zaten onmiddelijk als gegoten. ik heb ze 155 euro betaald.lesley12/06/2010
Hey, ik heb m'n schoenen niey samen met m'n kleed gekozen, de mevrouw van de bruidskleren winkel raadde me zelf aan om eerst op zoek te gaan naar gewone goedkopere zomerschoentjes en als ik echt niets vind, kon ik er kopen wanneer ik mijn eerste pas heb, dit is pas in mei, dus ik heb nog even tijd om te zoeken want de schoenen in de bruidswinkel zelf kostten 182€. Dit vind ik toch veel voor één dagje...
Ik heb mijn schoenen eind augustus ook bij Tsjari gevonden. Zeker een aanrader om eens langs te gaan. Heel vriendelijke mensen, geven advies en tips mee bij het kiezen. Als je een stukje stof hebt, kom je al ver bij het kiezen van je schoenen. Je kan ook een foto ofzo mee nemen van je kleed. Kunnen ze advies geven over welk soort schoen er best onder past. Mijn schoenen kostten 120 euro.Groetjes, Evi
hoi ik heb mijn jurk ergens anders gekocht en mijn schoenen ook ergens anders wanneer ga je trouwen ik in mei