TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
heidi
|
14-11-2009 12:56:37
wij hebben ze ook zelf gemaakt, simpel met ouderwetse toets aan. grijs met ivoorkleur. simpel maar elegant mooi en ze pasten bij het geheel. themakleuren waren grijs,ivoor en oudroze
|
|
veronique
13-9-2008
|
|
|
tinneke
29-8-2009
|
14-11-2009 22:40:58
Hoi ! Ook wij maakten onze uitnodigingen zelf. Beetje goedkoper, maar toch vooral origineler en persoonlijker. Wij hadden 3 aparte mat zwarte vierkante kaarten, die we bij laten bedrukken hebben met zilveren inkt. We hebben ze samen gebundeld met een zilveren satijnen lintje, waar ik 2 mini-trouwringetjes aan vastgeknoopt had. Veel positieve reacties op gehad... Succes !!! Tinneke en Tom, 29-08-09, reeds 77 dagen gehuwd !
|
|
Tessa
10-10-2009
|
16-11-2009 7:53:49
Tineke,
Onze uitnodigingen waren nogal "speciaal". En moesten allemaal persoonlijk afgeleverd worden... Zeer geslaagd zei iedereen...
We hadden champagnekistjes laten lasergraveren, champagne in Epernay gaan halen met onze eigen etiketten erop en dan aan de kistjes een extra houten vlinder (thema was een beetje met vlinders) laten uitsnijden en aan de kistjes gehangen voor diegeene die uitgenodigd waren om mee te gaan eten 's middags.
Zeer geslaagd, origineel en leuk als aandenken...
Veel plezier en succes.
Gr. Tess
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
17-11-2009 18:25:13
Wij willen ze ook zelf maken, of 't goedkoper uitkomt, weet ik nog niet zo, daar we met boekvorm gaan werken, maar ik vind zelfgemaakte uitnodigen veruit stukken origineler dan al die standaard"troep". Sorry, da's 'n persoonlijke mening hé, maar ik vind het altijd zo cliché, precies of ik heb 't al duizenden keren gezien. Ik hoop dat gevoel NIET teweeg te brengen bij gasten.
|
|
H
28-8-2010
|
22-11-2009 22:05:43
leuk! kunnen we jullie uitnodigingen eens bekijken? Ben wel benieuwd! htrouw2010@hotmail.com groetjes
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|