Terug naar overzicht
Hallo Vicky,Wij hebben Blue Moon als DJ.Zelf hebben we ze nog niet aan het werk gehoord maar mijn pa en broer hebben mij hen aangeraden. Beiden hebben hen al op verschillende dingen aan het werk gezien.Ze zijn niet de goedkoopste (weet het niet goed meer vanbuiten), ik denk dat het ongeveer 500euro is van 19u tot 03u... (hoeveel erbij kwam per uur na 3u weet ik echt niet meer. Ik kan het wel opzoeken in mijn farde maar geef maar een seintje moest het je interesseren).Blue Moon is in Aartselaar gelegen en hun website is http://www.bluemoon.be/_nl/index.html (je zal zien op die site dat ze eigenlijk vanalles doen).veel succes!!
Aan te raden - stijlvol, goede presentatie en muziekkeuz: Disco Infiniti uit Koekelare (zie www.huwelijksdag.be ) en disco JMC -Jan Samaey uit Oudenburg.Veel succes
hallo,in één woord dj infinity!!!Wij hadden hem en het was perfect. Hij heeft iedereen van zijn stoel gekregen behalve de meme's. Dus dat is toch wel kunnen he. Het is echt de max met hem je feest kan niet meer kapot. Je kan op zijn website fimpjes gaan bekijken, dat geeft je al een beetje een idee.Veel succes nog!!!groetjes annlies 74 dagen getrouwd
hallo VickyWij hebben dj Bart De Graaf, die naam kwam hier ook al een paar keer naar voor op dit forum ! We hebben tot nu toe enkel uitsluitend goede commentaren gehoord over hem , dus hopen maar dat het in orde zal zijn ! GroetjesLien26/05/06
hallo Vicky dringend een dj gezocht; awel moest je nog niemand gevonden hebben, mijn naam is DJ FABRICE zit reeds meer dan 10 jaar ieder weekend in de feesten, bel gerust maar stel dit ook niet te lang uit.0494/32 23 26 voor vrijbl. info
Wellicht een Nederlandse DJ?Ik, DJ Jean-Paul ben al 15 jaar actief en heb een eigen Drive-in-show.voor meer informatie: www.dj-jean-paul.nl (Uiteraard worden er voor Belgie iets meer reiskosten in rekeninbg gebracht, maar toch blijft de prijs redelijk scherp!)Wellicht tot horen/zien of mailen
check out www.pls-soundlight.be
Wij hebben geen professionele dj genomen, en ik moet zeggen dat klonk ook goed. Er werd ook gedanst en hij was niet duur. Zijn naam was Discobar Karmelietje
nog steeds op zoek? tel dj ronneke 0484 184 736
Zijn jullie nog op zoek naar een djhttp://users.telenet.be/erima