TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Annelies
8-5-2010
|
14-11-2009 14:46:08
hallo Noortje
Ik wil je niet negatief beïnvloeden maar op dit forum zijn de laatste tijd veel negatieve berichten over Boetiek Lief verschenen. ik spreek niet uit ervaring, want ben er zelf niet geweest, maar wilde het je toch melden. Want... waar rook is, is vuur. Je moet eens googlen op dit forum met subject "boetiek lief", je zal dan wel zien. In ieder geval hoop ik dat je het kleed van je leven mag vinden :-)
groetjes
|
|
Noortje
17-7-2010
|
14-11-2009 18:23:12
Amai zenne,
nu moet ik toch wel ff slikken... Wat voor een ***-winkel is dat die 'lief'boetiek... Vriendelijk?? No way!! Deden geen enkele moeite en moet hier toegeven dat ik nog nooit behandeld ben als daar! Lieve aanstaande bruidjes, ga dus nooit na boetiek lief, zeker niet als een maatje meer hebt!!
Heb dan uiteindelijk toch maar besloten om mijn kleed via ANUNA te hasselt te nemen, ZEER vriendelijk, nemen alle tijd en je mag er alles vragen!!!
Echt een aanrader
Groetjes, Noortje 17/07/10
|
|
Sara
14-5-2010
|
14-11-2009 18:28:01
Dag Noortje,
Ben ook maar naar 2 winkels geweest om te passen : Anuna en Boetiek Lief. Had een veel beter gevoel bij Anuna en heb ook daar m'n kleedje besteld. Gelukkig achteraf gezien, want het kleedje dat me bij Boetiek Lief wel beviel, bleek achteraf van collectie 2008 te zijn. Ik zou dus het paskleed gekregen hebben en daar heeft die mevrouw niets van gezegd! Ben heel blij met m'n keuze bij Anuna en heb alle vertrouwen in hen.
Veel plezier nog bij de voorbereidingen!
Groetjes,
Sara
|
|
natasha
23-7-2010
|
14-11-2009 18:34:42
Ben blij hier te lezen dat mensen ook verschillende winkels gaan bekijken; ik hoorde hier veel dat personen hun kleedje al gevonden hadden in de eerste winkel. Ik kijk graag toch eens rond, ge kunt nooit weten hé.... Ik ga 25/11 naar de derde winkel gaan.
groetjes Natasha
|
|
lindsy
4-6-2010
|
14-11-2009 19:55:26
@ Sara
Is het automatisch zo als je een kleedje neemt uit de collectie 2008, dat je dan een paskleed krijgt misschien??
Ik heb een kleedje uit de collectie 2009 van Linea Raffaelli (winkel in Brugge) en veronderstel (en hoop) toch een nieuw kleed te krijgen...
|
|
Karmen
29-5-2010
|
14-11-2009 20:23:18
Oei! Wat jammer voor je! Gelukkig had je al een kleedje in gedachten!
|
|
Sara
14-5-2010
|
16-11-2009 0:37:42
@ Lindsy
Ik heb ook een kleedje van de collectie 2009, dat wordt nieuw besteld. Maar dat specifiek kleed dat ik bij Boetiek Lief heb aangehad (van collectie 2008) was volgens de site van de fabrikant niet meer leverbaar. Dus dan mag ik er vanuit gaan dat ik het paskleedje gekregen zou hebben...
|
|
Ibe
22-5-2010
|
16-11-2009 13:13:38
Ben er ook gaan passen en vond de dame wel vriendelijk maar nogal opdringerig. Kleedjes waren toch ook aan de dure kant vandaar dat ik er geen gekozen heb. Heb hier inderdaad al een paar negatieve ervaringen met de winkel gelezen
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|