Terug naar overzicht
Hey JokeIk heb pas een bruidje geschminkt en zij had haar jurk daar gekocht. Ze was heel tevreden en het was een heel mooi kleed!Groetjesjessica
Ja: VRESELIJK!1ste keer: 5 boeken gekregen waarin prachtige kleedjes stonden, mogen aanduiden welke jurken ik het mooiste vond en deze zouden dan klaarhangen bij mijn 2de afspraak.2de keer: dagje vrijaf genomen en met mama en schoonmama helemaal klaar om jurken te passen. Bleek dat de winkeljuffrouw ziek was en dat er die dag niet gepast kon worden (dan verwittig je toch even, niet?). Toen bleek ook nog dat de jurken die ze in de boeken hadden staan de nieuwe collectie was en dat ze die pas zouden hebben in december (wat veel te laat was voor mij om dan nog een jurk te kiezen en waarom laten ze die jurken dan zien?). Man heeft dan wel mijn maten opgenomen met de belofte dat de volgende keer gelijkaardige jurken in mijn maat (40) in de winkel klaar zouden hangen.3de keer: (nu een halve dag vrij genomen) we komen binnen en merken het al meteen: ze hebben er geen zin in. Er hangt geen enkele jurk klaar, ze halen 2 jurken uit de rekken (die totaal niet lijken op hetgene wat ik had aangeduidt) en we zijn gewoon onmiddelijk terug vertrokken. We zijn dan naar Anuna gereden, daar werden we onmiddelijk geholpen en op 45 minuten had ik mijn trouwkleed.Groetjes Dorien
Hmmm ik heb er toch positieve ervaringen mee hoor. Heb gewoon mogen kiezen in de rekken alsook uit de boeken, heb daarna verschillende kleedjes mogen passen...heb er ook eentje gekozen.Ben al meermaals in de winkel geweest met vriendinnen en familie voor trouw- en feestkledij en toch steeds tevreden.
INDERDAAD VRESELIJK!!!Ik ging vanmiddag naar deze winkel, en zei dat ik op zoek was naar een broek & bustier. Er was een vriendelijke dame die me allerlei broeken etc liet zien. Ineens kwam de baas erbij en van zodra hij zag dat wij geen turken waren zei hij dat ik anders maar eens in Hasselt moest gaan zien bij Linx.. het zou wel wat duurder zijn.. moest ik daar niets vinden, moest ik maar terugkomen.. Het (turks) koppel dat achter ons kwam werd zonder problemen verder geholpen. ONGELOOFLIJK!!!Absoluut klantonvriendelijk & volgens mij zelfs discriminerend!