Nu Online
Momenteel zijn er 625 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Op zoek naar trouwschoenen van het merk 'Rainbow'!!!

31-10-2005 15:41:29
Hallo medebruidjes,

Weet er iemand waar ik schoenen van het merk 'rainbow' kan kopen? Ik heb toevallig eens op een site gezien dat die behoorlijk meevallen van prijs, zo'n 120 euro! En ik vond toch een 3-tal paar mooi!
Nu ben ik al eens een trouwjurk gaan passen bij Linea Raffaëlli in Brugge en daar hebben ze natuurlijk schoenen die bij ieder trouwkleed passen! Maar ik heb van mijn nicht gehoord dat je zeker op 200 euro mag rekenen voor een paar schoenen van het merk Linea Rafaëlli, klopt dat? Iemand ervaring? Wie kan me helpen?

Alvast bedankt!

Grtz Debra
(11/08/06)

Debra
11-8-2006
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1224

Sofie
10-10-2005
 Meld misbruik31-10-2005 17:12:28

mijn schoenen waren van Linea Raffaelli en kostten 180 euro.

Groetjes

Lien
26-5-2006
 Meld misbruik31-10-2005 19:15:51

Hallo Debra

Anders moet je eens gaan kijken bij Gabrielli in Roeselare : daar hebben ze een heel ruim assortiment trouwschoenen ook van Linea Raffaelli en Nathan. Ik heb er vorige week de mijne gekocht en het was 100 € maar ze hebben er idd van 200€ en meer ...

Ik zou het zeker aanraden om er es te gaan kijken !

Groetjes

Lien
26/05/06

ruth

Meld misbruik1-11-2005 21:13:18

Ik kocht ook mijn schoenen in Gabrielli in Roeselare (Rainbow, 150 euro). Zééér mooi. Veel keuze bij Gabrielli. Bij linea in Brugge weinig keuze voor schoenen. Wel heel goed voor bruids- en suitekledij!

Nathalie
17-12-2005
 Meld misbruik2-11-2005 21:04:35

Op de website van Rainbow kan je de firma mailen en dan sturen ze je een lijst met winkels op over heel België. Ik zou je de lijst doorsturen, ik had die ook ooit eens aangevraagd, maar onze PC heeft het een tijdje geleden begeven en dus alles kwijt.

Groetjes,
Nathalieken

Evelien
20-7-2006
 Meld misbruik8-3-2006 9:33:48

In Breda is er een winkel waar ze enorm veel merken hebben, oa de rainbowcollectie. Ik ga er binnenkort ook naartoe nadat mijn bezoek aan Van Loock in Zandhoven was tegengevallen. Kijk anders maar eens op site www.bruidsschoenen.nl . De winkel zelf heet Tsjari. Echt veel keuze!

Han
21-4-2007
 Meld misbruik22-11-2006 14:52:16

Ik ben ook op zoek naar die schoenen. Ik heb die aan gehad bij Dianna David maar ik ga uiteindelijk mijn kleed daar niet kopen.Die zijn ook in stof zodat je die kunt herverven.Ik zoek nog even verder...we houden elkaar op de hoogte!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...