Terug naar overzicht
Hoi,Bedankt voor je berichtje, wij wilden ook gaan kijken bij Yves Vanschoenwinkel en Elke Smellenbergh. We hadden gedacht om eind januari te gaan, misschien dat we dan toch vroeger moeten gaan?Het was du s de moeite?Groetjes,Evie
Hey Evie,Ik vond het echt de moeite! Er staan heel wat ringen in de etalages, dus ik had al een goed idee van welke ik wilde, toen we uiteindelijk binnen gingen. Yves & zijn vrouw halen alles uit de etalage wat je wil passen, & nemen ook echt hun tijd, hoewel het toch zaterdag was & het best wel druk was in de galerij. Al bij al hadden we wel snel gekozen, eens ik DE ring had gepast. Ik had wel een afspraak gemaakt. Ze haaden het erover dat de goudprijzen toch weer sterk gestegen waren & dat we geluk hadden dat we dit jaar nog kwamen, want dat de prijzen weer allemaal aangepast moeten worden. Ze vinden het zelf ook vervelend, want soms zien bruidjes op beurzen & dergelijke bepaalde prijzen, & nu zouden die dan niet meer kloppen, maar blijkbaar is de stijging van het goud toch wel de moeite & zou het nog verder gaan doorstijgen. Misschien kan je eens via de site informeren wanneer ze hun prijzen precies verhogen & anders misschien toch een maandje vroeger proberen te gaan?Succes ermee!Groetjes!
Ik heb maar ineens een mailtje gestuurd.Bedankt voor de tip!
Proficiat met jullie trouwringen! Wij hebben een maandje geleden net hetzelfde gedaan! Mijn verlovingsring kwam ook van bij Yves, dus het lag al vast dat ook onze trouwringen van daar moesten komen. We waren inderdaad niet van plan zo vroeg al onze ringen te kiezen (we trouwen pas in mei) maar door de stijgende goudprijs en het feit dat de perfecte ringen er al tussen lagen, hebben we toch de knoop doorgehakt! Sta nu te popelen van ongeduld om ze aan te doen en passeer elke week eens langs de etalage om ze te bewonderen :pYves is inderdaad een hele sympathieke man die je alle tijd geeft om te beslissen. Hij is ook helemaal niet opdringerig en lijkt me erg gepassioneerd door z'n vak! Een aanrader!Groetjes,Sara
Wij trouwen ook in mei! Ben heel tevreden dat we zijn langs geweest & natuurlijk ook met de keuze, die we maakten! Kan al bijna niet wachten, ik zit mijn ring de hele tijd te bekijken op de site! :D