Terug naar overzicht
Katrien,U gevoel volgen!Toen ik m'n kleedje ging bestellen, heb ik nog een ander kleedje aangehad, uiteindelijk is het dat geworden, ik was volledig van m'n melk, zou ik dat wel doen? van gedacht veranderen? Heb het toch gedaan en nog geen minuut spijt van gehad!!!Ik ging eerst NIET in het wit trouwen, ja ja, uiteindelijk was het een wit prinsessenkleed.SuccesMarieke
Ja ik heb momenteel wel hetzelfde voor. Ik heb ook een wauw kleed dat iets klassieker is van blue. En dan een iets jeugdiger kleed van rembo styling. 't Is niet gemakkelijk om te kiezen...het is een dilemma... heb ook al een paar pro's en contra's opgeschreven maar ik geraak er niet uit. Het klassieke is echt een princessenkleed en je kan dat ook maar 1 keer zijn in je leven hé.Khoop dat we eruit geraken hé!groetjes
Tip: Enkele nachtjes laten overgaan en dan nog eens gaan passen. Neem iemand mee waarop je kan vertrouwen die je wat advies kan geven. succes!
't is niet gemakkelijk hoor...vooral omdat het in 2 verschillende winkels is. Je kan het dan niet zo goed vergelijken.Ik heb mijn partner toen meegenomen en die weet het zelf ook niet. Hij vindt het allebei mooi.Het ene is van Sincerity (nr 4517) er gaat dan wel een band je op komen dat rond mijn hals gaat en ook een vestje. (wij trouwen in oktober hé)Ofwel die zwart witte jurk uit 2 delen van linea rafaelli...wat denken jullie?Ik heb ook al 2 kindjes... misschien is wit dan niet de juiste kleur...maar aan de andere kant... 't staat me ongelooflijk goed ..moeilijk zennegroetjes
Ik had net hezelfde probleem enkele weken geleden. Twijfel tussen een klassiekere rok-top combinatie in ivoor en een bordeaux kleed. Maar uiteindelijk hadden zowel ik als mijn jury-vriendinnen het grootste waw-gevoel bij het brodeaux kleed. Dus ben ik voor het waw-kleed gegaan!Denk er nog eens over na en kies gewoon voor het kleed waarbij je het grootste waw-gevoel hebt.Lieve04/09/10
Hey Katrien,Same problem here.... Ik heb 2 jurken waartussen ik twijfel, een traditioneel model van Marylise (wel met kleuraccent) en een jonger en romantischer exemplaar van Rembo. Ik ga er gewoon wat tijd laten overgaan en binnen een paar weken nog eens gaan passen.GroetjesSabine
Ik had net hetzelfde voor!Bij Couture Rachel had ik 2 kleedjes waartussen ik twijfelde: ook een klassiek wit (van Marylise) en een zwart / wit van Linea.En uiteindelijk zijn we naar Het Bruidshuis in Merksem gereden en toen pas had ik écht het gevoel van 'DIT IS HET!'. Het is dus nog een derde, helemaal ander kleed geworden. Ook eentje van Linea, maar dan een ijsblauw.Groetjes,Véro
een paar nachtjes erover slapen en dan voor het 2e keer gaan passen. je zal in die tijd mss zoals ik ietske meer aan de ene kleed denken dan aan de andere. en als je ze voor de 2e keer aan heb, dan weet je het meestal wel waar je voorkeur naar toe gaat :) succes!!!