TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
melinda
10-7-2010
|
15-11-2009 0:04:15
korte jurkje uiteindelijk gevonden. was inderdaad marylise Salerno, zoals ik dacht. stond maar op één site, ook heel vaag... zoek dus nog nummer 1 en 3
|
|
stephanie
4-9-2010
|
15-11-2009 10:31:00
En de jurken staan niet op de site van de ontwerpers zelf?? Is het dan mss bij een collectie van vorige jaren?
|
|
Hannelore
7-8-2010
|
15-11-2009 11:34:29
Die laatste doet me denken aan mijn kleed! Zoja, is dit Elyse van Marylise. Als je het niet zou terugvinden op internet zal ik de link eens zoeken (want heb er paar dagen geleden, eindelijk, foto v gevonden).
|
|
L.
24-4-2009
|
15-11-2009 12:38:04
Hannelore, dat is ook mijn kleedje, dus ik zou graag de link hebben want ik vind er ook nergens foto's van! Melinda, heb jij een idee wat zo'n kort kleedje van Marylise (ongeveer) kost? Ben nog op zoek voor onze burgertrouw in april! Of zou ik daarvoor al te laat zijn? Alvast bedankt! Groetjes, Lieve
|
|
S
30-10-2010
|
15-11-2009 12:38:08
Hey!
Ik kan je jammer genoeg niet helpen, maar heb wel even een andere vraag als je het niet erg vindt...
Was jij tevreden van de service bij de beide winkels? Heb op internet al enkele mooie jurken gezien, maar weet niet waar ik "in het echt" moet beginnen zoeken, bij welke winkels.
Alvast bedankt en nog veel succes met de zoektocht naar je droomjurk(en).
groetjes, Lien
|
|
Hannelore
7-8-2010
|
15-11-2009 13:22:38
@ Lieve: http://www.marylise.net/collection.asp . Dan klikken op "Once in a lifetime", en dan in de lijst rechts "Elyse" kiezen (staat redelijk onderaan).
Als je bij google "Marylise Elyse" intypt, vindt je ook een link naar een site waar iemand dit te koop aanbiedt en daar staan duidelijke foto's want die hier boven zie je niet veel op.
|
|
melinda
10-7-2010
|
15-11-2009 19:16:49
nee, elyse is het niet. (trekt er zelf nog niet op :)) ik bedoel een jurk die oorspronkelijk met bandjes is. allebei collectie van dit jaar. wordt er echt zot van!!
over de winkels: lilian claes vond ik super. 't was zelf opendeurdag, dus ik had schrik voor teveel volk enz, maar het viel supergoed mee. waren daar héél vriendelijk, gaven hun eerlijke mening, pushte ni, ... (ik had een oudere vrouw)
over cermo was ik minder enthousiast. verkoopster was bijna meer met mijn getuige bezig, dan met mezelf. gaf ook enkele heel ongepaste opmerkingen. voor de rug tegoei te bekijken, stelde ze voor dat men getuige het kleedje aandeed. Allemaal goed en wel, maar zij heeft het dan bijna een half uur aangehad... Was ook veel over haar eigen bezig, en vond alles 'wel mooi'. De winkel zelf vond ik wel goed. Veel merken en keuze!
|
|
melinda
10-7-2010
|
15-11-2009 19:18:38
ahja, trouwens het kleedje van marylise dat ik gepast heb (salerno), kostte 750 euro. Ik vond het wel duur, zeker in vergelijking met het echte trouwkleed van marylise dat ik aanhad. (dat kwam op 1100 euro)
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|