Terug naar overzicht
Ik denk dat de kans klein is dat je iemand zal vinden die dit wil doen voor 2 uurtjes. Hij laat daardoor een hele dag inkomsten schieten hé... Als het maar voor even is, zou ik toch opteren voor een vriend of familie in te schakelen. en daarna kan je eventueel iemand betalend inschakelen om de film te bewerken.Ik hoop dat je iemand kan vinden, maar ik vrees ervoor.Veel succes!
Hey Tine,Ik heb een 30-tal videografen gecontacteerd tijdens onze zoektocht ernaar en ik denk idd dat er dat weinigen gaan willen doen.Wat ik me wel herinner is dat je op http://www.motionpictures.be/site.html kon kiezen voor de 'short wedding', da's gedurende een 2-tal uurtjes en mss kan je die inplannen voor je mis? Dat kost wel nog altijd 395€, maar ik denk dat dat het beste is wat je kan vinden, toch op basis van mijn ervaringen...Groetjes,Alexandra.
Beste, doordat het in februari is kan ik dit wel doen, kijk eens op deze site bij F.D.VIDEOPRODUCTIES en neem eens contact op Mvg Filip
www.discovideo.be mvg Rik
Bel dit nummer 0477815729 hij komt wel vanuit limburg
HeyBekijk de site www.ellegancia.be eens.Groetjes
HeyBekijk de site www.ellegancia.be eens. Ook voor enkele uurtjes is dit geen enkel probleem.Groetjes