Terug naar overzicht
Dag Kim, Ik ben gisteren langs geweest bij Tsjari. De verkopers waren vriendelijk en gaven veel raad en tips. Volgens hen (en ik geloof dit wel) heb ik alle schoenen gepast die voor mij gekund zouden hebben. Toch heb ik er mijn perfecte schoenen niet gevonden. De schoenen die mij er het beste paste waren van Sofie Sposa en kwamen op 149 EUR. Daarna ben ik naar Van Loock gereden in Zandhoven en daar heb mijn schoenen gevonden voor € 155 (merk Luca Renzi). Van de prijzen in de bruidswinkels weet ik echter niets af.Groetjes, Kathleen14/05/2010
Hey Kim, Ik heb een tijdje geleden mijn schoenen bij tsjari gaan halen. Ik heb er een mooi paar schoenen gevonden. Ze zijn er heel vriendelijk en geven inderdaad heel wat tips en advies mee bij het kiezen van je schoenen. Ik weet niet van buiten welk merk mijn schoenen waren (die staan bij mijn ouders ter bescherming van mijn nieuwsgierige toekomstige ;) ). Ze hebben 120 euro gekost. Je moet natuurlijk zelf afwegen of je dit eraan wil geven. Ik vond het belangrijk schoenen te hebben die echt goed aanzitten en vond het geld wel waard. Je moet ook eens in de gaten houden op de site, rond de soldenperiodes geven zij vrij veel korting op de schoenen. En af en toe hebben ze een soort kortingsperiode.Ik heb mijn schoenen eind augustus gaan halen en toen waren er nog enkele schoenen in korting. Misschien kan je hiervoor eens bellen?Zeker aanrader! Groetjes, Evi
Hey, ik heb mijn schoenen vorige week zaterdag bij Tjari gekocht. Ik vond het zéér vriendelijke mensen en absoluut niet opdringerig. Ze nemen ook ruim de tijd om je verder te helpen hoewel er nog een aantal mensen stonden te wachten. Ze zeiden me wel dat ik geluk had dat ik in de rustigste periode van het jaar kwam, want vaak staan er 85 mensen te wachten. Dus informeer je eerst vooraleer je tot daar rijdt of maak een afspraak. De winkel zelf is niet zo groot, maar wel ruime keuze.
Hey Kim,Ik ben enkele weken geleden bij Tsjari in Breda geweest. Heel vriendelijke mensen hebben mij goed geholpen, ik heb verschillende schoenen mogen passen. Zagen ook direct aan mijn voeten wat goed zou zijn en niet.Ik ben heel blij dat ik bij hen ben langs geweest. Heb mijn schoenen 120 euro betaald. Ben er heel blij mee.Groetjes,Elena
Hallo Kim,Het beste is dat je eerst een afspraak maakt, zo hebben wij het gedaan...Ik heb er mijn trouwschoenen gevonden (175€) en dan heb ik uit alle veiligheid nog maar een 2de paar bijgekocht en daar deden ze dan iets af van de prijs... :-)Ik had wel mijn kleed niet bij of een stofke dus ze zeiden me 'mocht het echt niet bij elkaar passen, dan mocht ik ze nog komen ruilen'.Goede service vind ik dat...Zeer vriendelijk en behulpzaam...Was de trip meer dan waard...Veel plezier en succes.Gr.Tess