Terug naar overzicht
Mijn (gekleurd) trouwkleed komt van bij Pierre Yves maar is gewoon een Marylise die je in veel winkels vindt.Maar als je gaat naar een winkel waar ze ook een eigen collectie hebben (zoals bijvoorbeeld Pierre Yves) dan kan je meestal wel een model kiezen uit hun collectie en vragen om het in een bepaalde kleur te maken.Lieve 04/09/10
Bij Maxims' Couture liepen er modellen mee met gekleurde kleedjes.Misschien kan je hun eens contacteren en navragen.
hey,in de meeste bruidswinkels vind je wel gekleurde kleedjes en je moet eens kijken bij linea raffaeli die hebben ook een hele grote collectie waar er kleedjes bij zijn met kleur, je kan hier ook veel laten veranderen naar eigen smaak.mijn kleed komt trouwens ook van dit merk en ik heb ook met kleur gewerkt.lesley12/06/2010
Dag Anja,Ik trouw binnenkort in het rood (spannend!) en mijn kleedje komt van net over de grens, van bij Chrandels in Maastricht. Je kan er eigenlijk bijna je eigen kleed samenstellen en het valt goed mee van prijs vind ik.In elk geval succes met de zoektocht!Nicky
Kijk eens op de website van Linea Raffaelli: http://www.linearaffaelli.be/ Hier zijn veel gekleurde kleedjes bij! Ik had zelf een witte top met ijsblauwe rok.Groetjes,Véro
Hey Anja,Ik trouw ook in het Scarlet rood !!!Heb een kleed van de collectie Maggie Sottero. Ik ben verzeot op haar collectie omdat zij met bustier-jurken werkt en ook in rood werkt. In Belgie is dat niet te vinden, dus ben ik ook over grens getrokken en via de Europese dealer in de Honeymoonshop in Rotterdam terecht gekomen.Fantastisch geholpen geweest.Heb dus mijn droomkleed in mijn droomkleurtje.Veel succes ermee, en met wat zoekwerk, kom je er wel hoor.Tina1.5.10
In de collectie van Oni Onik zitten ook veel gekleurde kleedjes. Maar eigenlijk hebben ze van alle merken,vooral in de collectie van de suitekleding, veel gekleurde jurken!
Hallo,Bij Nanni Bruidstudio ergens rond Amsterdam maken ze heel veel gekleurde kleedjes. Ze hebben ook een site, maar ik ken hem niet van buiten. Je kan het wel googlen.
In de nieuwe collectie van Rembo styling zitten ook een paar rode jurken!
Ik heb bij Pierre Yves Outlet in Deinze een rode jurk gekozen. Ik had veel witte aangetrokken, maar niet dat Waw-gevoel ... tot ik dus mijn rode jurk aantrok. Mijn jurk is ook van Linea.Ik zit wel met een ander vraagje: wat doe je dan met je rode loper? Is dit mooi voor je foto's in de kerk?Succesheidi
Bedankt allemaal voor de berichtjes. Ik heb vandaag net mijn kleedje besteld. Het is echt wel iets geworden wat ik wou.Anja