Terug naar overzicht
De retouches is in elke winkel verschillend, in sommige is het inbegrepen, andere hanteren een vaste prijs en bij nog andere is dit per uur. Moet je dus goed navragen!Meestal is het voorschot de helft van het kleedje dat ze vragen.Veel pasplezier!!
Idd, bij mij zijn retouches inbegrepen in de prijs, in andere winkels waar ik geweest ben was dit een vaste kost van 60euro en ongeveer 100euro.Voorschot was bij mij een derde, maar zal ook van winkel tot winkel afhangen wss.
bij mij zijn de retouches 20 euro per uur met een maximum van 80 euro. Ik moest de helft betalen van mijn kleed.groetjes K.
Ik geloof dat mijn retouches zo'n €30 of €40 gekost hebben. Bij de ene bruidwinkel zit dit in de prijs van het kleed inbegrepen en bij de andere niet. Ik heb bij bestelling 1/3 voorschot moeten betalen.
hoi,mijn kleed is besteld bij couture rachel te temse en hier zijn de retouches in de prijs inbegrepen maar ik heb begrepen dat dit niet overal zo is. als voorschot heb ik ongeveer de helft van mijn kleed moeten betalen en dat kwam bij mij op 700 euro.lesley12/06/2010
Hallo,Bij Linea Raffaelli zijn retouches inbegrepen en ze vragen een voorschot van 500 euro.gr,Stefanie27/08/2010
Alles hangt af van de winkel waar je koopt.Ben in twee winkels van Linea Raffaelli geweest.Bij de ene kosten de retouches niets en de andere rond de 70 euro.Voorschot was 500 euro.