Nu Online
Momenteel zijn er 479 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kerk van Hoeke

31-10-2005 17:24:53
wij zouden volgend jaar graag in het landelijke kerkje van Hoeke trouwen,vnl omdat het zo gezellig is (maar 92 plaatsen).Heeft er iemand ervaring met dit kerkje of trouwt er nog iemand daar?Onze famile telt ongeveer 45 personen dus ik denk dat er juist genoeg plaats is in de kerk (want hoeveel mensen komen er ongeveer gewoon naar de mis?) Ik heb liever een kleine maar gevulde kerk dan een lege kathedraal, maar plaats tekort hebben is natuurlijk ook niet plezant.

Ellen
21-10-2006
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 979

nele
20-5-2006
 Meld misbruik31-10-2005 18:33:31

hey ellen,

wij droomden ook van het kerkje van hoeke, maar als je niet van damme en omstreken bent dan geraak je er niet gemakkelijk binnen. Enkel mensen van damme die kunnen er trouwen, dus hopelijk ben je van die streek. Wijzelf zijn van brugge dus niet eens zo ver; ik hoop dat ik je nu niet te veel teleurstel. alvast veel succes

nele

stefanie

Meld misbruik31-10-2005 21:02:38

Hey ellen,

ik kan bevestigen wat nele zegt: enkel indien je van hoeke zelf bent, kan je er huwen. Indien je woont in één van omliggende deelgemeenten (oostkerke, lapscheure, moerkerke, damme, etc...) kun je er huwen mits grondige motivatie. Ik ben van de streek, en ik ben hier vrij zeker van!

Groetjes, Stefanie

Ellen
21-10-2006
 Meld misbruik31-10-2005 23:15:34

mijn ventje is van moerkerke afkomstig maar we wonen sinds enkele maanden in brugge.We gaan eens contact opnemen met de pastoor en hopelijk is het geen probleem.

davine
31-3-2006
 Meld misbruik1-11-2005 10:24:40

Dag Ellen,

Ik ken ook enkele mensen die niet in Hoeke wonen die daar getrouwd zijn. Die mensen waren afkomstig van Moerkerke en LAspchuere. Dus denk niet dat het een probleem zou zijn omdat je vriend afkomstig is van Moerkerke. Het is inderdaad een heel gezellig kerkje. Neem eens contact op met de pastoor.
Ik ben ook van Moerkerke. Wie is je ventje?

Groetjes
Davine
31 maart 06

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...