Terug naar overzicht
hey ellen,wij droomden ook van het kerkje van hoeke, maar als je niet van damme en omstreken bent dan geraak je er niet gemakkelijk binnen. Enkel mensen van damme die kunnen er trouwen, dus hopelijk ben je van die streek. Wijzelf zijn van brugge dus niet eens zo ver; ik hoop dat ik je nu niet te veel teleurstel. alvast veel succesnele
Hey ellen,ik kan bevestigen wat nele zegt: enkel indien je van hoeke zelf bent, kan je er huwen. Indien je woont in één van omliggende deelgemeenten (oostkerke, lapscheure, moerkerke, damme, etc...) kun je er huwen mits grondige motivatie. Ik ben van de streek, en ik ben hier vrij zeker van!Groetjes, Stefanie
mijn ventje is van moerkerke afkomstig maar we wonen sinds enkele maanden in brugge.We gaan eens contact opnemen met de pastoor en hopelijk is het geen probleem.
Dag Ellen,Ik ken ook enkele mensen die niet in Hoeke wonen die daar getrouwd zijn. Die mensen waren afkomstig van Moerkerke en LAspchuere. Dus denk niet dat het een probleem zou zijn omdat je vriend afkomstig is van Moerkerke. Het is inderdaad een heel gezellig kerkje. Neem eens contact op met de pastoor.Ik ben ook van Moerkerke. Wie is je ventje?Groetjes Davine31 maart 06