Nu Online
Momenteel zijn er 601 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Klimaxs music

15-11-2009 17:37:42
Hallo,

Iemand ervaring met Klimaxs music?

Groetjes,

Liesbeth

Liesbeth
25-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 682

Tine

Meld misbruik16-11-2009 4:43:28

Goedemorgen

Wij zijn op 17 mei 2008 getrouwd en hadden deze dj via onze feestzaal hotel Beveren.
Ondertussen hebben wij een dochtertje Bo die nu wakker is en ik dus ook, en kben wat aan het surfen tot ze terug slaapt.
We waren super tevreden over dj Christiaan op alle vlakken.
Ik zou hem zeker nemen als ik jou was.
Vrienden van ons gaan dat trouwens ook doen volgend jaar.
Hij zal jullie een super feest bezorgen !

Tine & Jeroen
17 mei 2008

Liesbeth
25-9-2010
 Meld misbruik16-11-2009 8:10:25

Hallo Tine,

Bedankt voor de (vroege) info! ;-)

Groetjes!

kristien
25-6-2010
 Meld misbruik16-11-2009 11:57:22

Wij hebben hem geboekt voor ons trouwfeest op 25 juni. We hebben hem zelf nog niet aan het werk gezien, maar al wel heel wat positieve reacties gelezen hier.

we twijfelden tussen hem en DJ Digna, maar hebben uiteindelijk voor Klimaxs gekozen omdat we DJ Digna via via een beetje kennen en mijn toekomstige zich dan misschien een beetje bekeken zou voelen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...