Nu Online
Momenteel zijn er 685 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis Malediven?

15-11-2009 20:31:21
Hallo bruidjes,

Zijn er onder jullie die op huwelijksreis gaan naar de Malediven? Of er misschien al geweest zijn? Ik zou supergraag naar daar gaan, maar wij trouwen eind augustus en zouden dan begin september vertrekken. Maar op dat moment is het moessonseizoen in de Malediven, als je verschillende websites moet geloven regent het vooral 's nachts en steeds korte buitjes, maar toch... Ik zie het al voor me dat een ganse week regent als wij daar zijn!! Heeft er iemand hier meer ervaring mee?

Merci!
Stefanie
27/08/2010

Stefanie
27-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 883

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik16-11-2009 6:32:50

nog niet op de malediven geweest. Wel al een keer of 10 naar andere aziatische landen en geloof me als ik zeg dat het niet alleen s'nachts regent en het enkel korte buien zijn

we hebben eens 2 weken in thailand gezeten in de regen!

en op bali heb ik het speciaal gevraagd aan de mensen van daar.. ook daar veel regen tijdens het regenseizoen

voor hotels en andere ervaringen moet je eens op www.zoover.nl kijken of www.tripadvisor.com

sophie
4-6-2010
 Meld misbruik16-11-2009 10:40:03

wij vallen ook in dat seizoen, wij willen graag naar malediven gaan in juni... maar het valt te zien in welk gebied je zit... maar ik heb al veel beoordelingen gelezen op zoover en blijkbaar moet je geluk hebben, veel mensen geen regen gezien en stralend weer hebben gehad ...

als dit je droom is, doen zou ik zeggen,
dat weer houdt mij niet tegen, altijd positief hopen ;-)

Groetjes

Sophie
04/06/2010

Ellen
27-6-2009
 Meld misbruik16-11-2009 13:30:37

Hey

Wij zijn naar de Malediven geweest op huwelijksreis in juli en hebben zeer goed weer gehad voor die tijd van het jaar. We waren er 15 dagen en daarvan hebben we wel 3 dagen regen gehad, maar voor de rest was het schitterend weer. Het was de 3de keer dat ik ging, steeds in juli, en de eerste keer enkele jaren geleden hebben we geen regen gehad en de 2de keer was 2zomers terug en dan hebben we wel vrij veel regen gehad (op 10 dagen, 2of3 dagen volledig droog). Je moet dus gewoon een beetje geluk hebben. Wij zijn duikers dus gingen vooral voor de onderwaterwereld. Maar op de eilandjes zelf is het ook super, en dan zeker als het mooi weer is.
Veel plezier!
Groetjes

els
8-5-2010
 Meld misbruik17-11-2009 20:30:11

hey,
wij gaan normaal gezien ook naar de Malediven op huwelijksreis, in mei 2010. De persoon van het reisbureau heeft ons wel aangeraden om in die periode naar de noordelijke eilanden te gaan. De moesson zit dan in het zuiden.
Misschien moet je dit voor jullie ook eens nagaan.

groetjes, els
8/05/2010

Stefanie
27-8-2010
 Meld misbruik17-11-2009 20:35:06

Merci voor jullie tips en adviezen, ik zal me nog eens goed informeren bij een reisbureau!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums