Terug naar overzicht
nog niet op de malediven geweest. Wel al een keer of 10 naar andere aziatische landen en geloof me als ik zeg dat het niet alleen s'nachts regent en het enkel korte buien zijnwe hebben eens 2 weken in thailand gezeten in de regen!en op bali heb ik het speciaal gevraagd aan de mensen van daar.. ook daar veel regen tijdens het regenseizoenvoor hotels en andere ervaringen moet je eens op www.zoover.nl kijken of www.tripadvisor.com
wij vallen ook in dat seizoen, wij willen graag naar malediven gaan in juni... maar het valt te zien in welk gebied je zit... maar ik heb al veel beoordelingen gelezen op zoover en blijkbaar moet je geluk hebben, veel mensen geen regen gezien en stralend weer hebben gehad ... als dit je droom is, doen zou ik zeggen,dat weer houdt mij niet tegen, altijd positief hopen ;-)Groetjes Sophie04/06/2010
Hey Wij zijn naar de Malediven geweest op huwelijksreis in juli en hebben zeer goed weer gehad voor die tijd van het jaar. We waren er 15 dagen en daarvan hebben we wel 3 dagen regen gehad, maar voor de rest was het schitterend weer. Het was de 3de keer dat ik ging, steeds in juli, en de eerste keer enkele jaren geleden hebben we geen regen gehad en de 2de keer was 2zomers terug en dan hebben we wel vrij veel regen gehad (op 10 dagen, 2of3 dagen volledig droog). Je moet dus gewoon een beetje geluk hebben. Wij zijn duikers dus gingen vooral voor de onderwaterwereld. Maar op de eilandjes zelf is het ook super, en dan zeker als het mooi weer is.Veel plezier! Groetjes
hey,wij gaan normaal gezien ook naar de Malediven op huwelijksreis, in mei 2010. De persoon van het reisbureau heeft ons wel aangeraden om in die periode naar de noordelijke eilanden te gaan. De moesson zit dan in het zuiden. Misschien moet je dit voor jullie ook eens nagaan.groetjes, els8/05/2010
Merci voor jullie tips en adviezen, ik zal me nog eens goed informeren bij een reisbureau!