Terug naar overzicht
Hela!Wij trouwen op 22 mei 2010 en ik ben ook stillekes aan begonnen met mijn misboekje.. wij maken het met teksten die echt persoonlijk en een betekenis hebben. bij ons is het ook een gebedsdienst. Ik zal je wat ik heb van boekjes doorsturen. Volgende websites zijn ook handig: insides.be en http://users.telenet.be/pastonet/liturgia/vieringen/vie... (is wel website waar iedereen mee werkt. ik heb ook heel wat boekjes van familie gekregen... ik zal je ze doormailen.Het lijkt inderdaad nog veraf maar ne keer dat januari is, zal de tijd vliegen!!veel succes nog GroetjesRuth
Hoi KimWij hebben ons misboekje gemaakt met behulp van twee boeken die we van de priester meegekregen hadden maar je kunt ook heel veel vinden op het internet. Ook voor niet te 'christelijke' vieringen. Ondanks dat wij wel voor een katholieke huwelijks eucharistie hebben bekozen, hebben we er toch ook onze eigen draai aan kunnen geven. Wij trouwen op 10 april 2010 en wij zijn vrij snel met ons boekje begonnen. (een maand geleden hadden we het al af!) Deze week gaan we opnieuw langs bij de deken om het resultaat te bespreken. Is wel spannend allemaal he! Veel succes met je zoektocht!GroetjesAnn
Hoi KimWij trouwen ook op 8 mei 2010. Wij hebben nog niet met onze pastoor samengezeten maar ik heb toch al een (voorlopig) ontwerp van een boekje gemaakt. Eigenlijk baseer ik me vooral op internet (google!!) en boekjes van andere mensen. Daaruit nemen we de meest sprekende teksten die ook het meest betekenins hebben voor ons en meest op ons van toepassing zijn.Veel succes ermee en een leuke dag gewenst!! Het zal er inderdaad rap zijn, nu de kaap van 6 maand overschreden is.
@ Ruthzou je jouw boekje misschien ook naar mij kunnen mailen? Wij mogen pas in januari bij onze pastoor langsgaan, we trouwen wel al 10 april dus ik wil wel ons boekje al wat voorbereiden! Maar ik heb echt geen idee hoe ik hieraan begin... Wat voorbeeldjes zouden hier ook handig zijn.alvast bedankt!
ahja! mijn e-mail is katlijn_v@hotmail.com