Terug naar overzicht
Goh, een foto zegt totaal niets uiteindelijk! Kleedjes die ik op foto had gezien stonden me totaal niet toen ik ze aantrok. Ik zou er niet teveel over piekeren, ben er zeker van dat als hij je ziet, hij je de mooiste vindt! Breek er je hoofd maar niet teveel over! groetjes,Ilse
Geen paniek! Een kleed op foto of in het echt ziet er altijd anders uit!Mijn absolute topper trok op gene zak toen ik die aanhad. Mijn uiteindelijke jurk had ik zelfs niet eens opgemerkt in het boekje...Zo zie je maar!Je zeker geen zorgen maken, hoor!Groetjes,Véro
Hey anneliesIk begrijp u volledig ! Heb met hetzelfde gehad, had mijn waw-kleed gevonden voelde echt goed! Besteld en dan de dag erna op het internet gaan zoeken naar een foto en toen ik die foto zag ...ben ik beginnen huilen ! Zo lelijk was die foto, echt was er ni goed van da ik zo'n kleed had knn kiezen en bestellen ! Ben dan de dag erna terug naar de winkel gegaan aangehad en kreeg opnieuw da waw-gevoel dus kijk nu gewoon ni meer naar die foto !! Foto en echt zijn 2 heel verschillende dingenVooral omdat die foto's vaak genomen zijn met meiske waarvoor het kleed te groot of te klein isAnder type dan jezelf enzo...Ik begrijp dat je er ni goed van bent maar denk/weet echt als je verloofde je gaat zien dat hij het prachtig vind!!!Hij gaat da waarschijnlijk ni eens meer weten dat het dat kleed was uit dat boekje....Veel succesDebby
Geen paniek. Op de dag zelf gaat je man je gewoon fenomenaal vinden. en idd, foto's kan je niet vergelijken met het echte. Ik heb ook een kleed in gedachten, dat ik nooit zelf gekozen zou hebben. Mijn moeder nam het uit de rekken. groetjes, geniet er van.
Ik had juist hetzelfde als Debby, ik zocht de jurk op op het internet en toen vond ik het ook jakkie. Ik dacht hey ik kon dat nu dat ik die jurk heb genomen?Helemaal in paniek, gaan terug passen. Maar mij stond ie wel echt geweldig!Dus het is gewoon echt een groot verschil, niets van de foto aantrekken.
Hey Eviben blij dat er nog iemand dit heeft gehad...ik was echt in paniek ! Kreeg geen lucht meer maar idd hem de 2de x gaan passen en had opnieuw zoiets van ja...da ist !Durf nu de foto wel ni laten zien aan mijn getuige uit schrik voor haar reactie!debby
Als jij je goed voelt in dat kleed ga je dat ook echt wel uitstralen! Ik zou me hier ook niet al te veel zorgen over maken.Zoals enkele anderen heb ik ook uiteindelijk een kleed gekozen dat ik zelf NOOIT uit de rekken genomen zou hebben (de verkoopster bracht het mij omdat ik andere kleedjes met een gelijkaardig model had aangewezen), het is een kleed dat ik op het eerste zicht niet met mezelf associeer, maar toen ik het aanhad voelde ik me een echte prinses :)Ik ben zeker dat je vriend op jullie dag je kleed wel prachtig zal vinden, alleen al omdat het jou goed staat en je er in zal stralen!Veel succes!GroetjesSarah
hihi, mijn vriend deed dat ook, maar ik ben er zeker van dat als ik op onze trouwdag hem dit vertel, dat hij niet meer weet dat hij mijn jurk ooit in een boekje heeft afgekeurd! Ik trek me er niets van aan. Het is uiteindelijk ONZE droomjurk en WIJ zullen stralen er in!!!!
Geen zorgen maken... als jij bij die jurk een waw-gevoel had, dan zal hij je echt wel mooi staan. En dan zal je vriend dat zeker ook vinden.De jurk waarbij ik in de boekjes een waw-gevoel had, stond me absoluut afschuwelijk. Een jurk die ik in de boekjes wel OK vond maar ook niet meer dan dat, bleek toen ik ze aan had voor mij prachtig te zijn.Gewoon niet meer naar die foto gaan kijken!Lieve04/09/10