TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Evi
17-4-2010
|
16-11-2009 14:01:53
Je kan hem bij Pierre-Yves kopen in Brussel of in Aalst is er ook een winkel die het merk verkoopt. Vroeger verkochten ze het ook bij Le Chapeau in Antwerpen, maar die stopte ermee. In Nederland zijn er ook wel wat winkels. Gewoon even surfen naar de site van maggie sottero daar vind je de verdelers.
Prachtige collectie trouwens eh! Zelf ben ik wel voor Blue By Enzoani gegaan.
|
|
Liesbet
5-6-2010
|
16-11-2009 15:47:24
Dag Yolande, Ik heb enkele prachtige Maggie Sottero's gepast bij La Sposa in Roeselare! Veel plezier met de zoektocht!
Liesbet
|
|
Vienna
7-8-2010
|
16-11-2009 18:34:18
Ze hebben de hele collectie bij de Honeymoonshop in Rotterdam!
|
|
Tina
1-5-2010
|
16-11-2009 21:41:27
Hey,
Ik heb ook een kleedje van Maggie Sottero !!!! Was ook helemaal zot van die collectie. In Belgie kunnen ze jou hier echt niet mee helpen hoor. Ben in Roeselare geweest en heb info ingewonne in Brussel, ze hadden elk een 5-tal kleedjes hangen (wat dus niets is uit een collectie van meer dan 100 kleedjes). Heb dus contact opgenomen met de Europese verdeler en die hebben mij naar hun premier dealer gestuurd in Rotterdam = De Honeymoonshop. Fantastische winkel. Goede service, kei-vriendelijk en heel meedenkend. Ondertussen ben ik er 2 keer geweest en is mijn kleed besteld. Het is uiteindelijk het scarlet rode type Fiorenza geworden. Als ik je dus een hint mag geven : vergooi je tijd niet in Belgie en maak een afspraak in Rotterdam. Ik denk dat ze er ruwweg een 60-tal hebben hangen. Voor mij hebben ze dan ook het pasmodel van die specifieke jurk laten overkomen.
Ga er gewoon voor en laat me weten welk kleedje het is geworden !!!!
TINA 1.5.2010
|
|
Yolande
11-9-2010
|
17-11-2009 9:15:34
@ tina Ik dacht eens te gaan zien bij Pierre Yves in Aalst voor Maggie maar deze antwoorden niet op mijn email. Maar jij zegt dus dat ze daar niet veel hebben van maggie. Ik begin nu echt wel te twijfelen of ik gewoon niet naar rotterdam zou gaan? dat neemt dan wel een volledige dag in beslag e?
|
|
Tina
1-5-2010
|
17-11-2009 15:42:56
Yolande,
Het voordeel is dat je in Rotterdam terecht kan op zatderdag en zondag !!! Afspraak zeker een dikke maand op voorhand maken voor in het weekend. Je krijgt alle tijd die je wil. Ik heb er zeker geen nadeel van ondervonden (de afstand). Ik vond het in Belgie zo tegenvallen ... Bij Pierre Yves in Brussel was het zo van : a ja dat merk doen we ook en hier heb je een paar kleedjes maar we doen natuurlijk ook dit en dat merk... Mijn interesse was enkel in Maggie Sottero, de rest kon mij gestolen worden. Dan zeiden ze dat ik maar in de boek moest kijken en dat ze een gelijkaardig kleedje zouden zoeken om is te zien wat het gaf. Idem in Roeselare ! Indien ik een kleed mooi vond konden ze het laten over komen, maar MOEST ik het kopen.Voor mij was dat geen optie. Ik wou 3 kleedjes van Maggie absoluut aanhebben. In Belgie zeiden ze me dat dit niet ging lukken. De wanhoop sloeg toen toe bij mij. Toen ik met Rotterdam belde, zei de dame me dat er 2 kleedjes al in huis waren en dat ze het 3de gewoon lieten over komen. Ik ben dan bij het eerste bezoek die 2 al gaan passen (+ een 10-tal andere)en heb 2 maand later een belletje gekregen dat kleedje 3 er was ! Het is dan ook kleedje 3 geworden. Let wel op dat je op tijd besteld, want er zit zo een 7 maand levering op.
Ik wil je niet pushen, ga gewoon op je gevoel af. Bekijk de websites even of wel met die mensen eens.
Mocht je nog info nodig hebben, kan je mij bereiken op tfav@indeff.com
Mocht je naar Rotterdam gaan, mag je ze zeker van mij de groetjes doen ! Mijn eerste definitieve pas is namelijk in Januari !!!!
TINA
|
|
Lien
|
18-11-2009 16:04:03
Ik ben ook helemaal verliefd op deze collectie.
Heb je toevallig een idee van de kostprijs?
Alvast bedankt.
Groetjes
|
|
Tina
1-5-2010
|
18-11-2009 16:08:20
Hey Lien,
Je moet de kleedje van Maggie inschatten tussen de 1300 en 2000 €. Niet goedkoop, maar de kwaliteit is zeker evenwaardig !
Succes
TINA 1.5.2010
|
|
Bart
|
|
|
Ann
29-5-2010
|
22-11-2009 18:14:06
Dag Yolande, Ik heb vorige week de jurk Carla van Maggie Sottero besteld bij Le Chapeau te Antwerpen. Ik had de jurk gepast bij Pierre Yves maar aangezien ik niet zo tevreden was over de manier waarop ik daar ontvangen ben, heb ik de jurk bij Le Chapeau besteld... en bleek ze daar ongeveer 250 EUR goedkoper te zijn dan bij Pierre Yves! Mijn jurk kost ongeveer 1300 EUR, relatief goedkoop dus. In België hebben ze het merk Maggie Sottero bij mijn weten enkel bij Pierre-Yves en Le Chapeau, maar in zeer beperkte mate; ik ben eigenlijk heel toevallig op mijn kleed gestoten. Na het checken van de website van Maggie Sottero had ik nog een ander prachtig kleed gezien (Adelaide). Daarvoor ben ik in Nederland bij Koonings geweest, daar hebben ze een heel uitgebreide collectie. Uiteindelijk bleek de eerste jurk toch de juiste te zijn! Veel succes met je zoektocht!
|
|
Yolande
11-9-2010
|
22-11-2009 18:29:29
mercikes voor al de reacties. Heb juist dit weekend mij kleed besteld. het is geen sottero geworden maar Eddy K. ook een amerikaanse ontwerper. Super mooi het lijkt eigenlijk wel op het kleed dat ik in mijn gedachten had van sottero. groetjes
|
|
julie
1-9-2012
|
6-11-2011 10:32:47
Weet iemand waar ze het kleed Primavera van Maggie Sottero hebben? Groetjes
|
|
Yolande
11-9-2010
|
9-11-2011 20:59:13
In de honeymoonshop in rotterdam zouden normaal veel hebben van Maggie Sottero. Anders eens een mailtje sturen naar daar?
groetjes
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|