Terug naar overzicht
Ik heb niet echt een budget waaraan ik me moet houden voor een trouwkleed maar ik wil ook niet te zot doen. Ik besef wel dat ik het kleed maar 1x kan aandoen en is een kleed van 1500 euro dan zoveel mooier dan een kleed van 600 euro? Is het echt zoveel meer geld waard? Als ik optie 1 kies, wil ik dat doen omdat dat echt het mooiste is maar ze zijn eig.alle 3 mooi maar niet te vergelijken. Pffffffffff
Hoi,ik heb ook een kleed van marylise gepast wat enkel met schuine plooitjes was... was een straples model met de rits aan de zijkant onder de arm. Mss wel hetzelfde? In elk geval moest het over dezelfde jurk gaan dan vind ik dit zeker de moeite voor die prijs!!! zeker als het wilde zijde is! De reden waarom ik dit kleed uiteindelijk niet genomen heb was omdat die rits onder mijn arm mij echt wel geneerde, maar das voor iedereen persoonlijk natuurlijk!Ik hoop dat je een keuze kan maken, stralen zal je sowieso die dag, in eender welke jurk ;-)Groetjes,sofie24-04-2010
Hey Sofie,Bedankt voor je reactie! De rits zat vanachter en ook nog een deeltje rijgen met een lint, genre korset. Het zal dus niet om hetzelfde kleed gaan. Idd, om het beste koopje te doen, neem ik best dat kleed van Marylise maar is dat ook het mooiste? Uiteindelijk moet het niet van goede kwaliteit zijn, het moet maar 1 dag meegaan. Als ik maar op mijn mooiste ben op de dag zelf! :-) En ik weet niet met welk kleed ik op mijn mooiste ben. Ik word er een beetje gestresseerd van.
En ben je telkens alleen gaan passen of had je companie? Wat misschien kan helpen is foto's trekken van jezelf met het kleed aan en dan kan je zo daarna vergelijken.
Ik ben gaan passen met een vriendin en mijn zus. Zij konden ook niet kiezen omdat de 3 kleedjes echt allemaal een andere stijl zijn, ze zijn niet te vergelijken.
ik wou ook foto's nemen om mezelf eens te zien op foto ipv in de spiegel. is toch altijd anders. maar dat mocht niet van de verkoopster.groetjes
Ik heb ook tussen 3 kleedjes getwijfeld. Ik ben dan nog eens teruggegaan om ze aan te doen ( was wel in 1 winkel). Naar de prijs mag je niet te veel kijken, vind ik ( tenzij je een budget hebt). Ik heb gekozen voor eentje van Marylise van 1470 euro. Andere was 200 euro goedkoper maar ik heb echt mijn hart gevolgd. Good luck!
hey waar is er een outlet waar je kleedjes van marylise kan kopen?