Terug naar overzicht
Bij ons betaalt iedereen zijn eigen huur van het kostuum!groetjesxxx
Idem als hieronder. Uiteindelijk is dat, buiten hun eventuele geschenk, het enige dat ze moeten betalen die dag. Dus daar krijgen ze toch wel wat voor terug hé: vervoer, middageten, eventueel receptie, avondeten, bedanking,...PS: Wij hadden een gewoon zwart kostuum met das en pochette gehuurd en de mannen moesten €62 p.p. betalen. Ik kan je zeggen, de vrouwen waren véél meer kwijt! ;-)Groetjes,Véro
Persoonlijk ben ik van mening dat als het koppel eisen stelt, ze die ook moeten bekostigen... Bij ons wordt dat ook sowieso aangenomen dat het bruidspaar betaalt, ik zou dus wel duidelijk communiceren als het niet het geval is. Ik vrees wel dat je opmerkingen mag verwachten.
als je zelft 'eist' dat ze speciale kledij dragen, vind ik het logisch dat het trouwkoppel de huur betaalt.je vraagt toch iets speciaals - iets wat niet iedereen gewoon in de kast heeft hangen.Meestal ligt de huur rond de 50 euro. Wij willen ook suite met hoed en gaan die samen huren in aartselaar.
Wij wilden dit ook eerst doen, en we gingen dit zelf bekostigen en dat ging rond de 100€ per kostuum zijn :)
Hey,Wij betalen dit zelf, vind ook niet dat je hen kan vragen dit zelf te betalen als ze niet mogen kiezen wat ze die dag dragen. Ik denk dat je 60 à 70 euro betaalt om deze te huren. Wij gaan in maart eens terug, dan is de nieuwe collectie blijkbaar binnen.