Nu Online
Momenteel zijn er 313 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankingen

16-11-2009 17:52:14
hoi, ik heb hier al enkele vraagjes op de forum gezet... amai.
nu mijn volgende vraag, iemand leuke ideeen als bedankingen voor ouders & getuigen?
ik wil iets apparts maar ook niet te.
voor de genodigden geven wij een foto.
tips...

natacha
11-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 692

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik16-11-2009 19:51:06

De ouders krijgen een mini fotoboek. De getuigen gaan we eens goed mee eten.

groetjes, Carolina

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik17-11-2009 11:20:37

onze ouders hebben een weeknd weg met speciaal diner gekregen...

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik17-11-2009 18:43:13

Wij hadden een 'bedankingspakket' voor de ouders met erin: een grote kader met de bedankingstekst uit de viering (later komt hier dan een foto van de reportage in), een doosje chocolade met 'Bedankt' erop, een sleutelhanger met een foto van ons, een pen met onze namen en trouwdatum, een kaarsje van Bond zonder Naam met 'Blij dat je er bent' erop en een blocnote met onze namen en trouwdatum erop. Dit lijkt veel, maar heeft ons écht niet veel gekost.
Voor foto's: http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/ --> foto's --> bedankingen

Voor de getuigen zochten we echt iets persoonlijks. Zij zijn beiden gek van tractors, dus hebben we elk hun 'droomtractor' in miniatuur gekocht.

Groetjes,

Véro

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...