Terug naar overzicht
Ik denk niet dat je kan kiezen in welk gemeentehuis je voor de wet trouwt, volgens mij moet dat in de gemeente waar jullie wonen, de kerk kan je wel kiezen.
Ik denk ook dat je niet kan kiezen, je moet trouwen in de gemeente waar een van jullie zijn (of haar) domicille heeft.Grtjs
Gemeentehuis kan je helaas niet kiezen, het moet in de gemeente waar jullie of één van jullie gedomicilieerd is.
moet waar je woont.Da van ons is ook ni prachtig :)Maar eigenlijk ben je daar ni lang hé, duurt misschien een half uurtje...
Dag Melinda ;-)Zou wel leuk zijn dat je het mocht kiezen...Nee, das waar maar onze buurt ;-)Ik had gehoopt dat het wel mocht, want in Hove is dat er prachtig en dat is ineens in een park.Bedankt voor de andere reacties!!
Je kan natuurlijk vals spelen, door één van jullie te laten domiciliëren bij familie die in Hove woont ofzo :pWij moeten plots verhuizen en waren iets soortgelijks van zin indien we terecht zouden komen in een naburige gemeente, maar hebben nu gelukkig iets gevonden in onze eigen gemeente.En ik heb nog al gehoord dat mensen dit effectief gedaan hebben. Ik weet niet of dit voor jullie een optie is? :)Groetjes