TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Debra
11-8-2006
|
1-11-2005 22:26:30
Hoi Lien,
We nemen geen soep op ons trouwfeest! Wij hebben de soep vervangen door een sorbet van limoen! Versta me niet verkeerd i.v.m het nemen van wel of geen soep! Elk doet ervan wat hij wil maar wij hebben zoiets van: 't'is altijd en overal soep, waarom eens niet iets anders!!! Dus bij ons is het ook receptie + hapjes, warm voorgerecht, Limoensorbet, hoofdgerecht en dessertbuffet en koffie!
Veel plezier verder met de voorbereidingen en ik hoop dat ge er stilaan uitkomt hé!!!
Grtz Debra (11/08/06)
|
|
Els
1-4-2006
|
2-11-2005 7:06:26
Wij nemen wel soep, maar dan geen voorgerecht... hoe meer eten, hoe langer je aan tafel zit, en persoonlijk heb ik daar een hekel aan, dan sta ik liever wat langer op de dansvloer!!
|
|
Lien
26-5-2006
|
2-11-2005 7:59:11
Hoi Debra
Je hebt gelijk hoor dat is de opmerking die mijn ouders ook maakten vandaar ...
Mss dat we dan ook es kijken voor een sorbetje of het gewoon weglaten ! Zal het eens met de zaal bespreken dan ...
Jij ook nog veel succes he !
groetjes
Lien 26/05/06
|
|
Sofie
7-7-2007
|
2-11-2005 8:31:48
Ons hebben ze verteld dat dat niet meer gedaan wordt, de dag van vandaag. Men kiest eerder voor een koud en dan een warm voorgerecht. En daar zijn wij persoonlijk ook meer voor te vinden dan voor soep...
Groetjes, Sofie 7/07/2007
|
|
Gerlinde
2-8-2008
|
2-11-2005 10:28:30
Vorige maand ging ik ook naar een trouwfeest. Daar was er geen soep tijdens het eten, maar vanaf 24.00 was er wel soep. Wie wilde, kon toen zelf een kommetje soep opscheppen. Een tweetal jaar gelden kwam ik dat ook al eens tegen op een trouwfeest. Ik moet zeggen dat op beide feesten dit wel geapprecieerd werd.
|
|
Vicky
9-9-2006
|
2-11-2005 11:44:08
Hey
Wij hebben ook geen soep, alhoewel er in onze familie wel iedere dag soep gegeten wordt (mijn grootvader was een soepboer). Niet iedereen is even zot van soep, en dat duurt ook lang, want soep wordt altijd aan tafel geschept. Het is inderdaad wel heel leuk als er 's nachts soep is, dan heeft men zo terug zin in iets hartigs. Bij ons wordt het buffet herschikt en opnieuw geopend, dus honger zal men zeker niet lijden!
Groetjes
Vicky
|
|
Lindsay
6-5-2006
|
2-11-2005 12:25:12
Wij hebben gekozen voor een buffet, met 5 warme schotels erbij (2 vis en 3 vlees). Eerst mogen de mensen voor het voorgerecht gaan, en nadien het hoofdgerecht, het nagerecht wordt dan ijstaart.
Het lijkt me namelijk zo moeilijk een menu samen te stellen. Je kan immers nooit voor iedereen goed doen. Op deze manier heeft iedereen zeker iets dat hij lust. En de traditionele manier van tafelen wordt ook doorbroken. Ik vind het altijd zo saai, zo uren aan tafel en maar wachten tot ze komen opdienen. Nu heb je nog wat beweging.
Bij ons in de vriendenkring wordt eigenlijk nooit meer gekozen voor een menu. Ons buffet komt wel iets duurder uit dan een menu, omdat je hierbij zoveel keuze in schotels hebt.
|
|
Barbara
27-5-2006
|
2-11-2005 19:36:44
Hey,
wij gaan wel soep kiezen. Wij zouden rodepaprikasoep nemen met room, ben daar zo gek van. Bij kouder weer smaakt soep wel aan iedereen bij warmer weer minder enzo een koude soep dat vind ik persoonlijk niet lekker.Hangt dus ook wat af van de temperaturen die dag maar ja dat weet je niet op voorhand he. Wij trouwen op 27.05.06 en hebben gegokt dat dan soep wel zal smaken.
|
|
Ingrid
21-5-2005
|
3-11-2005 13:58:36
hallo Lien,
Wij hadden wel soep op ons trouwfeest, dus net hetzelfde als jij, maar tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht Agnes Sorelsoep.
Groetjes, Ingrid
|
|
Annabelle
3-5-2008
|
15-11-2005 16:24:44
Hoi,
onze menu ziet er het volgende uit:
- apertief - soep - bbq - uitgebreid dessertebuffet
Volgens de man van onze zaal was soep ook niet zo echt meer "in", maar onze familie eten wel graag soep, en 't is helemaal niet verplicht, iedereen eet wat hij / zij wil!
Alvast veel succes nog.
Annabelle 09/09/2006
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|