Nu Online
Momenteel zijn er 429 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

fotograaf, kever, ceremonie

1-11-2005 22:49:02
Hoi, ik zit met een aantal vraagjes aangezien wij pas ons huwelijk aankondigen met de kerst bij familie en vrienden en ik dus nog niet echt iemand om raad kan vragen...
Wij zijn woonachtig in de streek van Aalst en zijn nog op zoek naar een goede fotograaf. Wij zijn ook op zoek naar een oude kever om ons te verplaatsen. Aangezien wij niet huwen voor de kerk, zijn we volop op zoek voor de organisatie van een mooi en intiem moment waar we elkaar onze liefde kunnen betuigen voor onze dichte familie. Ik kijk alvast uit naar jullie antwoorden.

kim
19-8-2006
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 461

heidi
6-5-2006
 Meld misbruik2-11-2005 12:45:30

hoi,
wij hebben gekozen om een ceremonie te doen in de tuin met familie en vrienden en hebben gekozen voor de organisatie altaarnatief ben benieuwd we hebben binnenkort ons eerste gesprek met hun xxx
groetjes heidi

Gaëlle
16-9-2005
 Meld misbruik2-11-2005 14:04:26

hoi kim

kijk voor een kever 'ns bij www.vwkeverclubbelgie.be
op dat forum vind je vast iemand die dat voor je wil doen
succes ermee!

gaelle

Joyce

Meld misbruik2-11-2005 15:54:57

Wij hebben de mensen van huwelijksstudio,en het werk dat ik ervan heb gezien was echt wel mooi.
Kijk eens op hun site www.huwelijksstudio.com
Vrienden van ons hebben hun reportage ook bij hen laten maken en waren er zeer tevreden over.
Nog veel succes

Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik2-11-2005 17:50:09

Je kan ook altijd eens gaan kijken naar deze link:
http://users.pandora.be/phartworld/kevercabrio/index.ht...

Staan erg mooie kevertjes tussen, en zelfs zo'n bmw-tje met 1 deurtje (mss leuk voor de bruidskindjes)

Katrien
30-9-2006

Nathalie
17-12-2005
 Meld misbruik2-11-2005 21:02:05

Hallo,

Wij zijn getrouwd op 15 oktober en wonen ook in Aalst. We zijn enorm content van onze fotograaf Hugo, hier heb je zijn website.
http://users.skynet.be/fa942716/Photobox.htm

Hij woont in Gent maar maakte er geen probleem van om naar Aalst te komen. Ik zet hier niet direct graag zijn prijs op't forum maar mail me en ik geef het je door. Pluspunt aan hem, buiten het feit dat hij super foto's maakt, is dat je alle negatieven meekrijgt achteraf. We hebben het eindresultaat van ons eigen nog niet gezien, maar hebben wel de foto's van kennissen gezien en die vonden we prachtig.
Mijn email: egerickx@yahoo.com

Veel plezier met de verdere voorbereidingen!!!

Groetjes,
Nathalieken

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...