Terug naar overzicht
dag Ellen,Op mijn neef zijn trouw, 2 jaar geleden, stond er aan de inkom van de zaal een groot magnetisch bord met naamkaartjes (per koppel). Als je jouw naam ervan haalde stond aan de achterkant een 'love is ' tekening. Je moest dan de tafel zoeken waar ook deze tekening stond.Er was bijvoorbeeld love is handjes vasthouden, de eerst kus, samenwonen, trouwen, kindjes krijgen ...Maar je hebt natuurlijk 1001 mogelijkheden. Ik zou zeggen laat je inspiratie lopen en surf wat rond op het internet.veel succes nog.Eva10/07/10
Vanalles kan: foto's, reizen die jullie gemaakt hebben, kleuren, liefde is-prentjes, hobby's, favoriete films, favoriete liedjes, ... noem maar op.
bij ons riep iemand van de zaal de namen af en begelijde ze naar de tafel. Wij hadden mooi de achternamen opgeschreven en de voornamen bijgezet als geheugesteuntje voor onszelf, nu had die man er niet beter op gevonden om de voornamen af te lezen, er werd wel wat afgelachen, zoals toen hij las, de witte, meme moe, meme en pepe flinstone, pepe pitoe enz...
Ik zou dit delegeren naar de mensen van de feestzaal indien mogelijk.Niet teveel tijd, kopzorgen en nodeloze euros aan spenderen.grtz www.discovideo.be
Wij gaven kaartjes met een foto van ons op een reisbestemming erop. De tafelnamen waren dan die reisbestemmingen. Op 10 min. zat iedereen aan tafel. Als je gewoon de namen laat afroepen duurt dat véél langer en kan er wel eens verwarring ontstaan (veel mensen met dezelfde achternaam 'Was ik dat nu?' en van die toestanden).Groetjes,Véro
Normaal kies je zelf een thema en zorgt de verantwoordelijke van de feestzaal er dan voor dat alles in goede banen wordt geleid. Je moet dan ook wel een lijst maken waar op staat wie bij welk thema hoort, natuurlijk. Twee voorbeelden van feesten waar ik naartoe ben geweest: een koppel dat nogal gek was van het merk Opel hadden als thema dus Opelauto's (bv. Corsa, Astra,...). Een koppel architecten had dan weer als thema de onderdelen van een huis, kan je ook doen als je binnenkort gaat bouwen bijvoorbeeld ('de ramen', 'de riolering', 'de fundamenten',...). Als tip hebben we meegekregen dat je best heel simpele thema's hebt ('kleuterthema's') die niet teveel verwarring veroorzaken. Kleuren of vakantiebestemmingen zijn ook erg in. Zelf zijn we er nog niet echt uit...
Omdat ik en mijn vriend alle twee verzot zijn op voetbal, gaan we van onze tafels voetbalploegen maken. Als een vriendin van mij voor mij gaat trouwen dan moeten we een ander thema zoeken want die had ook dat idee. Dan nemen we staten van Amerika want ik ben nogal verzot op USA. Ik heb op een feest gehad dit jaar waar iedereen een foto kreeg van een hemellichaam en zo de tafel moesten zoeken. Op een ander feest riepen ze ook gewoon de voornamen af van iedereen die aan één bepaalde tafel zat. Dat duurde wel heel lang. Je ziet maar, zoals het beste voelt zou ik het doen. veel plezier
hey mercikes allemaal voor jullie reacties.Zitten wel heel leuke dingen tussen ;-)