Terug naar overzicht
Wij trouwen ook op 4 september in een kerkje te Wimmertingen. Lijkt me leuk om te mailen, kan ik ook zien of ik niet te lang wacht met de voorbereidingen en zo...Momenteel hebben we de zaal, kerk en gemeentehuis gereserveerd maar voor de rest hebben we nog niets gedaan. Ben wel al wat aan het rondkijken voor een trouwkleed, spannend!
Wij trouwen 3 september volgend jaar. Spannend hé, die voorbereidingen.Altijd bereid om te mailen omtrent de vorderingen. Oooh, we hebben nog veel werk :)!
Yep, ik ben ook een bruidje voor 4 september :-) Proficiat allebei! Wij hebben ook al een fotograaf en DJ (bevestigen we normaal deze week). Maandag is mijn eerste afspraak voor een trouwkleed... Ik ben benieuwd.GroetjesMargo
Hallo, ik ben ook een bruidje voor 4 september. We trouwen in Merchtem.Zaal, fotograaf en dj liggen al vast. Trouwkleed is besteld. Dus momenteel liggen de voorbereidingen een beetje stil.Lieve
Amaai er zijn er wel een aantal he! Proficiat he dames, spannend he! :)Wij hebben de zaal, dj, fotograaf, videograaf, uitnodigingen zijn gekozen, maar kunnen nog wachten, vervoer is gekozen maar moeten in december eerst een keertje gaan zien en nu zijn we op zoek naar t kleed. Wie wilt mailen: wijtrouwenin2010@live.beLijkt me leuk om de stress en dergelijke te delen! ;)
ik had heel graag die dag ook getrouwd maar onze feestzaal was toen al ingenomen. het is uiteindelijk 21 aug geworden!veel plezier met de voorbereidingengrLizi
Hallo!Ik ben ook een bruidje voor 4 september 2010. Wij trouwen in Mechelen voor de wet en in Berg voor de kerk. De zaal ligt vast. We zijn dringend op zoek naar een fotograaf en een DJ. Op de trouwbeurs hebben we gemerkt dat sommigen al niet meer vrij zijn :s Vandaag kleedjes gaan passen. :-) Wat leuk om alles voor te bereiden hé!Veel succes allemaal!Groetjes,Laura
Hallo!Proficiat aan de aanstaande bruidjes! Wij trouwen ook op zaterdag 4/9/2010 in Olsene. Groetjes!
jup, hier nog eentje voor 4sept. Wij trouwen in Oudenaarde. Heb kleedje al, m'n "man" zen kostuum, de locatie, fotograaf, muziek, vervoer, nu zijn we nog op zoek naar de trouwringen dus die zaken staan zo goed als op punt. veel succes allemaal en dat elkeen eens denkt er nog vele stress zullen hebben die befaamde 4de sept!!
Nathalie nog eens! Nu nadert het snel hé, nog 3 maandjes en onze dag is er!