Terug naar overzicht
Ik had dit weekend ook een eerste afspraak bij een bruidswinkel (paule in Bree). Het is echt super goed meegevallen! Had toch wat zenwuen (stel dat ik mijn goesting niet vind...). Deze zaterdag ga ik nog nr een andere zaak, maar mijn keuze staat zo goed als vast! Keuze: rembo styling jurk floria.Groetjes en veel plezier!Isabelle 20/05/2006
Hallo,ik ga ook morgen passen! Voormiddag in Bree (Paule) en namiddag in de linx. Ben ook wel benieuwd! Veel pasgenot!Lies (01/04/06)
Hey Vicky,Heel veel succes morgen en geniet ervan ... ik vond dit één van de zaligste dingen in heel de voorbereiding.Mijn kleedje komt ook van het bruidshuis. Ik ben héél tevreden over de service en kan de winkel alleen maar aanraden.groetjeskathleen03.12.05
Hey Vicky,spannend hé...Hihi, ik ben vandaag alvast naar de lingeriewinkel geweest om eerst eens te kijken wat haalbaar is. Wat een geluk dat ik dat heb gedaan want ik kwam al snel tot het besef dat ik geen kleedje zal moeten kiezen zonder schouderbandjes... snif snif. Het was echt geen zicht. Op zo een moment wens je toch dat je maar een b-cupje hebt zulle, hahaha. Mijn droomjurkje Ninou van Rembo moet ik dus al laten vallen. Dat gaat voor mij nog zoeken worden vrijdag...Groetjes,Phyllis
laat ons weten hoe het was he!
Hallo Vicky,Ik moet volgend week vrijdag in Nederland gaan passen (desiree in Geleen en Bruidshuis Pereboom in Maastricht) en de dag erna heb ik 2 afspraken in Belgie (Le Chapeau in Bree en Issa Moda in Hasselt). Ik begin nu best wel zenuwachtig te worden, ik heb altijd Rosa Clara en Pronovias mooi gevonden (en sinds ik de afspraken heb gemaak en nog eens op verschillende websites ben gaan kijken vind ik veel meer merken mooier!!! Komt dit door de zenuwen?!?!!Laat mij weten hoe het gegaan is.
ik ben ook in het bruidshuis geweest want ik ben helemaal verliefd op de collectie van raffaelli,inderdaad ja de hele collectie!!!!niet gemakkelijk om dan een keuze te maken hoor!!!!maar men manneke is meegeweest en aan de tranen in zijn ogen te zien, weet ik wat ik moet nemen!aja ongeveer dan toch want mijn uiteindelijke keuze mag hij natuurlijk niet weten!dat ga ik zaterdag 12-11 kiezen!alleen!!!!!!maar de service was super en ze namen echt de tijd voor je ,het bruidshuis is een echte aanrader,groetjes nancy 12-05-2006