Terug naar overzicht
BesteKijk even op www.partylighting.be MvgCedric
Hallo Veronique,Mogelijk kan ik wel helpen maar je bent wel nogal vaag in je berichtje. Welke "speciale" muziek heb je in gedachten ? Er zijn zoveel genres muziek hé. Wat betreft keuze van DJ : de meeste collega DJ's die ik ken maken geen probleem over een playlist of bepaalde muziekkeuze en zullen je ook eerlijk zeggen wanneer jullie keuze niet echt hun ding is. Meer info kan je steeds vragen op hout1234@hotmail.comMvg
Veronique, alle mogelijkheden & muziekstijlen zijn bespreekbaar, van hoempapa tot metal, strauss tot house.We hebben zelfs een videoscherm, indien je het nog wat specialer wilt maken met onze genomen of jouw foto's of met onze musicvideoclips of jouw homevideos.Alles zo goed als gratis gefilmd naar dvd + gratis trailer, voor een prikje meer.Laat gerust eens weten wat je graag wilt doen, ben benieuwdwww.discovideo.be info@discovideo.begrtz
Beste Veronique,Met enige fierheid stel ik je op deze rubriek onze eigen website voor www.studiohappymusic.be,neem gerust een kijkje..wij stellen dit ten zeerste op prijs..vele referentie's op aanvraag verkrijgbaar..Mvg Dierk Van Paemelen
Zeker eens gaan luisteren bij klimaxs music.Hij maakte graag tijd vrij voor ons nog voor we beslisten wie we gingen nemen.Even zoeken en je vind hem wel.Chantal
Duas verzorgt in afspraak met het koppel de muziek op het feest. Dit kan in combinatie zijn met live Duas/Dj Bart.Verzoeknummers en genres altijd welkom.Inclusief volledige geluids -en lichtinstallatie.Meer info via www.duas.be MvgWouterDuas